TurboXs Skrevet Februar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2005 volvo prosjekt selges. 242 16v turbo http://www.subtrip.net/~octane/volvo_prosjekt/ Siter Bmw M3 Turbo Nissan king-cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet Februar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 selger du bare karoseriet enkelt for seg sjøl? slik som bilen ser ut på 1. bilda? Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboXs Skrevet Februar 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 det kan jeg gjøre. ring meg så kan vi snakke 92217804 Siter Bmw M3 Turbo Nissan king-cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet Mars 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2005 har desverre ikkje nåke å ringe med no, kan sikkert snakkes seinere? har du en ca pris på de? sånn ej veit litt med ka eg kan gå med Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboXs Skrevet Mars 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2005 du har pm................. Siter Bmw M3 Turbo Nissan king-cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet Mars 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2005 om du ser på dei 2 fyrste bilda du har lakt ut. so kunna eg tenkt meg bilen slik bare med døre å ruter.. bilen er vell verdt nåkren lapper den? alt av motor deler,interiør deler osv, er ikkje nødvendig å ha med. kansje dør trekka å trekka på sidene bake på bilen hadde våre fint å hatt med..men kan du ikkje komme med en pris du vill ha, so kan vi går ut frå den? her ikkje nåke spess peil på dne bilen din, so de er vell lettst å få en verdi på den ut frå deg Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
swenno Skrevet Mars 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2005 volvo prosjekt selges. 242 16v turbo http://www.subtrip.net/~octane/volvo_prosjekt/ hallo... selger ikkje motordeler for seg sjøl vel?? kunne tenkt meg toppen din, kanskje grenrør og turbo....... ca pris for kun topp?? Siter nissan cherry 1,3gl :( :( 1978 volvo 242! b19a masse rust.. plan : rustfri, mørk sølv grå, turbo, og orginal look! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboXs Skrevet Mars 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2005 kan selge komplett motor men ikke i deler Siter Bmw M3 Turbo Nissan king-cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
swenno Skrevet Mars 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2005 kan selge komplett motor men ikke i deler kor masse for heile motor då?? Siter nissan cherry 1,3gl :( :( 1978 volvo 242! b19a masse rust.. plan : rustfri, mørk sølv grå, turbo, og orginal look! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboXs Skrevet Mars 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2005 kan selge den for 60.000 eller for 40.000 uten autronic da følger ALT med. bensin pumper .slanger. jordingsledninger. ALT. dette er en svært bra motore som jeg desvere må selge Siter Bmw M3 Turbo Nissan king-cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboXs Skrevet Mars 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2005 kan selge den for 60.000 eller for 40.000 uten autronic da følger ALT med. bensin pumper .slanger. jordingsledninger. ALT. dette er en svært bra motore som jeg desvere må selge eller 25.000 for blokk topp innsug grenrør og turbo. Siter Bmw M3 Turbo Nissan king-cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboXs Skrevet April 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 ingen som har lyst på prosjekt......... kan prutes litt Siter Bmw M3 Turbo Nissan king-cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorollaGT Skrevet April 4, 2005 Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 Høgger'n i Lier mottar alt med takk! hehe, neida :) Siter VW Golf '90 Toyota Corolla GT '86 (SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboXs Skrevet April 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 d var ikke gøy engang Siter Bmw M3 Turbo Nissan king-cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo242TIC Skrevet April 4, 2005 Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 hvor mye brenser motoren? du selger fremdels kun komplett motor? er sugen på en del av delene :) og selger du kassa og mellomaksel separat? Siter * Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++ * Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++ Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg