Gå til innhold

ISO koblingsenhet til Alpine CDE 9827RR

Ranger emnet

Bilmegleren

Anbefalte innlegg

Jeg har klart å ødelegge den firkantede lille hvite ISO dingsen som settes inn i spilleren. Hvor får jeg kjøpt denne? En kamerat mente at den lille dingsen koster en tusenlapp, og dette er forsåvidt helt greit. Kanskje litt i overkant dyrt, men det er vel ment å være en slags tyverisikring.

Kan noen hjelpe meg? Noen som vet hvor jeg får bestillt denne så jeg får lyd i bilen igjen? Noen som vil tjene noen kroner hvis det er mulig å skaffe denne??

På forhånd takk

Med vennlig hilsen

Jørgen Pedersen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har klart å ødelegge den firkantede lille hvite ISO dingsen som settes inn i spilleren. Hvor får jeg kjøpt denne? En kamerat mente at den lille dingsen koster en tusenlapp, og dette er forsåvidt helt greit. Kanskje litt i overkant dyrt, men det er vel ment å være en slags tyverisikring.

Kan noen hjelpe meg? Noen som vet hvor jeg får bestillt denne så jeg får lyd i bilen igjen? Noen som vil tjene noen kroner hvis det er mulig å skaffe denne??

På forhånd takk

Med vennlig hilsen

Jørgen Pedersen

Den hvite kontakten er ikke ISO, det er det de to svarte i andre enden som er.

Det er nok en egen overgang for Alpine fra ISO til spilleren.

Kan godt være denne koster litt, men alle som selger Alpine burde jo klare å skaffe en sånn.

Mvh

Stian

Mvh Stian

Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB.

Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann.

Takk for fin hjelp gutter. Men hvem forhandler Alpine. Hvorfor skal det være så vanskelig å oppdrive noen som selger Alpine i østlandsområdet? Bor i Asker, vet om en sjappe som ligger like ved Ensjø, mot Tveita, men de stenger før jeg har sluttet på jobben. Er det noen som har telefonnummer, mailadresse, hjemmesider evt. andre tips? Jeg betaler hva som helst for denne plastdingsen.

På forhånd takk.

Med vennlig hilsen

Jørgen Pedersen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God aften.

Hyggelig folk dere azz.. Ja, ringte meg en kar fra Bilradiospesialisten i dag og sa han kunne skaffe denne delen til fredag:) Jeg er ganske sikker på at det er samme sjappa jeg var for noen måneder siden og bestilte samme delen. De skulle ringe men hørte aldri noe. Jeg har ihvertfall bestillt den, og tror den koster ca 500kr.

Et spørsmål. Jeg skal kjøpe en BMW E-30 325 fra 88. Hvis jeg skal ha sub med 2x10", 2 Infinity 6x9 og 2 fronthøyttalere, bør jeg da vurdere sikringer/kondensatorer, ny dynamo, Optima batteri???

Bruker en GAMMEL men god Boss AVA-650b. Hører rykter om at Boss er noe tull. Den spilte da helt fint i min gamle 320i... Men der fadet lyset på spilleren når jeg wattet opp. Hadde aldri startproblemer, men likte dårlig at lyset ble svakere jo høyere jeg skrudde.

Jeg har alltid brukt Sønnak Powerline batterier (og dermed alltid fått start om vinteren uten garasje). Har batteriet mye å si? Synes kondensatorer virker litt vel drastisk. Er jo ikke utdannet med tanke på bilstereo.

Tips noen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider