Jonte Skrevet Mars 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2005 da har jeg kjøpt meg turbokitt!!!jess,...da blir det turbo m3 til sommeren! Tøft.. Er klar for en sitte på runde på ACR :) Skjer det noe annet med bilen din? Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leandro Skrevet Mars 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2005 ikke med det første,utenom 19"hjulog gt leppe i carbon. får se omm jeg rekker å montere turboen før treffet!håper det!må få råd til manifoil/eventuelt få sveiset på en overgang til org.grenrøret. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab9000t Skrevet Mars 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2005 BMW er og blir Big Wasted Money assman Siter Saab 9000 airflow - 80's style - Why drive a car, when you can pilote a SAAB? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quiet Skrevet Mars 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2005 BMW er og blir Big Wasted Money assman Dust, du klarer jo faen ikke å skrive det riktig engang... doh Big Money Wasted heter det... Siter -=Streetmeet.net=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab9000t Skrevet Mars 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2005 Dust, du klarer jo faen ikke å skrive det riktig engang... doh Big Money Wasted heter det... Faen der sa du no .. hehe! zzzz Siter Saab 9000 airflow - 80's style - Why drive a car, when you can pilote a SAAB? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leandro Skrevet Mars 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2005 sier en som kjører saab....haaaaaaaaaahaha! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Mars 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2005 ikke med det første,utenom 19"hjulog gt leppe i carbon.får se omm jeg rekker å montere turboen før treffet!håper det!må få råd til manifoil/eventuelt få sveiset på en overgang til org.grenrøret. Blir bra.. Legg meg til MSN - jontepop@online.no Kan hende du må hjelpe meg om ei stund, så da kan jeg jo se på bilen din.. :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LeifPer Skrevet Mars 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2005 kan du ikke lage en tråd slik manova(?) gjorde. Med MAAANGE bilder! Men hvorfor kompsenker du ikke? hvis du følger litt med på http://www.autopower.se så er det mange som selger m3 stempler, da kan du jo bare kjøpe disse og dreie dem ned. kjekt å ha ekstra org stempler i tilfelle Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leandro Skrevet Mars 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2005 sant nokk!skall det etter hvert.må bynne en plass.pengboka bestemmer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg