Gå til innhold

Pirat import/ Acap ?

Ranger emnet


audioteam

Anbefalte innlegg

  • Svar 239
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Så å si at du faktisk ringer kunder, er en overdrivelse i seg selv, om det ikke har vært jeg som har vært spesielt uheldig.

 

Det er ikke meningen med å komme med noen personangrep o.l, men jeg ble rett og slett sint når du hevder at du gjør noe du faktisk ikke gjør!

 

Du er ikke noe spesielt tilfelle.

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

YAY!, nok en Forhanlder VS Importør tråd.

 

Synes forhandlerene her på forumet driter på leggen hele tiden i disse trådene.

 

Selv er jeg ikke i tvil om hvor jeg vil handle når den tid kommer... der hvor det er billigst, selvsagt.

 

Må si meg enig med han som sammenlignet 6000.- vs 12000.-, blir jo bare helt latterlig å betale det dobbelte, om ikke mere - for det samme produktet.

'89 200 10vT Quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men la oss ta ett eksempel da.. Cadence UD bassene koster 1595 ( tror jeg ) veilendene.. har sett disse på nettet til 1000 kr.. her er det jo 600 kr å spare pr stk.. Men jeg sendte mail til denne bedriften( enda en av de butikkene som nekter å ta tlf :rolleyes: )

 

Hva skjer viss elementet blir ødelagt? joda, iflg. selger så var det ingen garanti på det, for cadence ga ikke garanti til norske kunder ( kunder utenfor USA ) damndamn

 

Da spurte jeg om ikke ICE audio kunne gi garanti, da de er importør av cadence, men nei, de var tatt inn paralellt, så det gikk ikke heller..

 

Så da sendte jeg 2-3 mail og spurte mer, for når man selger ett produkt, må man faktisk ta imot reklamasjoner.. Fikk aldri noe svar..

 

Enden på visa er at jeg ikke handler noe fra denne butikken ( som jeg ikke gidder å navngi ) :)

Lancer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men esFORD du vet at godpris får du hos oss kara .

Bare ta kontakt .

Service og garanti får du med .

Greit å handle der det er billigst, men om du handler hos et firma som

butikkene som nekter å ta tlf )
kan opplevelsen bli dyr om det oppstår et problem .

Men pris er viktig det er jo klart .

 

Som du sier ser du 1595,- som er veiledende .

Men vi gir tilbud og faste kunder som kommer igjen belønnes også deretter .

 

 

Men nu henter jeg meg no pils i frysen så tar vi butikk prat over helga .

 

 

Frank beer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gleder meg så sinnsykt å se deg lage en ny klubb som skal arrangere konkuranser, skal bli artig right back to you :fingers:

 

HA HA HA.... Har ikke sagt at jeg SKAL starte. les innlegget på nytt.

Dessuten bør ikke en som har bildet av kongen m cowboy hatt bakfram snakke så høyt å bli eplekjekk. ahahahhaha

Ligger i blindsona

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst. Ble medlem bare for å si at jeg støtter Morten fullt ut.

Det er jo ikke ett skikkelig seriøst bilstereo klub/konk ute å går!

Acap med sine 60% grense tull samt DbDragRacing med sine UTROLIG dårlige hjemme sider med ikke noen form for info om deltagere/utstyr/ bil osv.

Det skulle vart påtvunget å ihvertfall oppgi hva slags stereo som blir brukt.

Se på dommeren som er på Db. Han slenger mer dritt en det han egentlig skal holde på med.

Flere som trekker seg pga de ikke vil bli driti ut foran alle som er publikum.

FÅ HAM VEKK! Få heller en som shower litt og er litt hyggelig.

 

Takk for meg!

 

Lykke til hvis du starter noe litt mer seriøst enn det som er ute på markedet Morten, gi muligheter til de som tar dette litt seriøst.

Ligger i blindsona

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst. Ble medlem bare for å si at jeg støtter Morten fullt ut.

Det er jo ikke ett skikkelig seriøst bilstereo klub/konk ute å går!

Acap med sine 60% grense tull samt DbDragRacing med sine UTROLIG dårlige hjemme sider med ikke noen form for info om deltagere/utstyr/ bil osv.

Det skulle vart påtvunget å ihvertfall oppgi hva slags stereo som blir brukt.

Se på dommeren som er på Db. Han slenger mer dritt en det han egentlig skal holde på med.

Flere som trekker seg pga de ikke vil bli driti ut foran alle som er publikum.

FÅ HAM VEKK! Få heller en som shower litt og er litt hyggelig.

 

Takk for meg!

 

Lykke til hvis du starter noe litt mer seriøst enn det som er ute på markedet Morten, gi muligheter til de som tar dette litt seriøst.

 

 

HA HA HA.... Er det flere somer enig med meg? Så hyggelig. Tror neppe det blir med det første.. Hadde vært artig å funnet på noe. De som evn var medlemmer kunne testet å målt med instrumenter osv...

Ligger i blindsona

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Vi låner ut utstyret når det nærmer seg konkurranser .

Men da det utstyret koster mye må de som skal teste komme til oss .

 

Har litt problemer med naboene når det blir testet over lengre til :)

Hadde en eldre herre som syntes det hørtes ut som en Elg okse som brølte i garasjen .

 

Frank

Driver Audioteam .

Leder i Acap .

Agent for Ice Audio

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Acap med sine 60% grense tull samt DbDragRacing med sine UTROLIG dårlige hjemme sider med ikke noen form for info om deltagere/utstyr/ bil osv.

Det skulle vart påtvunget å ihvertfall oppgi hva slags stereo som blir brukt.

Se på dommeren som er på Db. Han slenger mer dritt en det han egentlig skal holde på med.

Flere som trekker seg pga de ikke vil bli driti ut foran alle som er publikum.

FÅ HAM VEKK! Få heller en som shower litt og er litt hyggelig.

.

 

Hva er det du snakker om i grunnen ?

ALLE medlemmer av db-dragracing får en konto på TermPro, her legger man inn biltype, info om anlegg etter eget ønske, får oppdatert stats etterhvert som konkurransene går, er det noen som er seriøse så er det dB-dragracing.

Men det er klart at ikke så mange vil ut med specs, det er tross alt en konkurranse.

Og om du ikke tåler en spøk så får du heller finne en annen plass å drive med hobbyen din.

Hvertfall noe som skjer på dB-dragracing. EMMA konkurranser er etter min mening kjedelig og lite publikumsvennlig, får jo nesten ikke vite noe før premieutdelingen. Men de er i det minste seriøse.

 

Tror nok du har SVÆRT få i ryggen med det du sier her..

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår