Xplod Skrevet Mars 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2005 Gjelder dette også for dem som har verdens værste headunit også? :pVille heller hatt en headunit fra biltema enn den driten som står på nå ( sony cdx-l400x = puke ). Du skal ikke klage. se hva jeg sliter med for tiden helpme Hadde den ikke vært så skarp i kantene kunne jeg brukt den som dass papir! Har brukt opp lønninga mi på dempematter osv også nå så hakke råd til ny :S Siter 03 Bmw E46 320 cab[Apr09-] 93 Bmw E36 318I[jul10-] X:92 Bmw E36 318is sedan[juni07-sept09] X:93 Bmw E36 325 Cab[mar07-aug07] X 04 VW Golf V FSI Sportline[nov06-apr07] X 85 VW Jetta 1,6L[des09-Aug10] X:92 Mazda Mx-3[okt04-aug06] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander Skrevet Mars 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2005 Du skal ikke klage. se hva jeg sliter med for tiden helpme Hadde den ikke vært så skarp i kantene kunne jeg brukt den som dass papir! ehm...den der ser jo greiere ut en nmin da....skal knipse et lite bilde av min så skal du få se..hater den skikkelig Siter 2000 Bmw 318iT 1991 Audi coupe 2.3 E [x]1991 vw passat 1,6td Stasjonsvogn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xplod Skrevet Mars 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2005 ehm...den der ser jo greiere ut en nmin da....skal knipse et lite bilde av min så skal du få se..hater den skikkelig utseendemessig kanskje. Men lydkvaliteten er heller laber. lyden er så flat at jeg får lyst å grine. Siter 03 Bmw E46 320 cab[Apr09-] 93 Bmw E36 318I[jul10-] X:92 Bmw E36 318is sedan[juni07-sept09] X:93 Bmw E36 325 Cab[mar07-aug07] X 04 VW Golf V FSI Sportline[nov06-apr07] X 85 VW Jetta 1,6L[des09-Aug10] X:92 Mazda Mx-3[okt04-aug06] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet Mai 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 Da er det like før det braker løs her på Nardo :D I den forbindelse vil jeg anbefale alle som vurderer å stille men som ikke er påmeldt enda....å gjøre dette snarest, da vi begynner å nærme oss taket på max antall deltagere :) For orden skyld...showet starter 10:00 og holder på til 15:00 (deltagere må møte 09:00) Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Subwoofah Skrevet Mai 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 Morro. Håper det kommer noe lignende i oslo området oxo :=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan Skrevet Mai 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 Det blir desverre ingen konkuranse på meg.. må vist bygge om hele skiten:( Menmen... kommer for å se. Siter Subaru Impreza WRX 2005 http://www.cicada.no SELGES!: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19381945&WT.ac=my_adverts Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Mai 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 Hadde nok vurdert å tatt turen om det var en dB-drag konk der. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet Mai 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 Hadde nok vurdert å tatt turen om det var en dB-drag konk der. Tja...synd det da, men :) ...nå er hovedmålet med dette arrangementet å skape litt mer blest rundt bilstereo generellt, samt å ha det gøy :D ...og en ren db-drag konkuranse (som tiltrekker seg de proffe, og ofte skremmer vekk nykommerne) er ikke det "mannen i gata" her oppe vil ha...på godt å på vondt :) Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Mai 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 Tja...synd det da, men :) ...nå er hovedmålet med dette arrangementet å skape litt mer blest rundt bilstereo generellt, samt å ha det gøy :D ...og en ren db-drag konkuranse (som tiltrekker seg de proffe, og ofte skremmer vekk nykommerne) er ikke det "mannen i gata" her oppe vil ha...på godt å på vondt :) Nei, men klassene var jo litt teit inndelt, og oss "proffe" er ikke ute etter å skremme vekk deltakere. Men å ha klasser som heter 1 sub, 2 subber og 3 subber blir litt feil lissom. Er jo klart at en med litt peil og 2x15" banker dritten utav en med 2x10" hehe.. Nå sier jeg ikke at dette alltid er tilfelle, men sannsynligvis så blir det jo sånn. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander Skrevet Mai 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 Blir nok ikke sånn at jeg kommer for å delta i år likevel. Har andre bissnisser å tameg av, men vil nok droppe innom en snartur for å treffe kjente og ukjente. Siter 2000 Bmw 318iT 1991 Audi coupe 2.3 E [x]1991 vw passat 1,6td Stasjonsvogn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet Mai 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2005 Nei, men klassene var jo litt teit inndelt, Ikke utifra vårt ståsted og vår målsetning med å holde konkuransen :D Du burde komme oppover selv å se selv at det fungerer :D og oss "proffe" er ikke ute etter å skremme vekk deltakere. Ikke on purpose nei...men når nivået blir for høyt tørr ikke folk stille...så enkelt er det :) Men å ha klasser som heter 1 sub, 2 subber og 3 subber blir litt feil lissom. Ikke med det nivået, og den svære oppslutninga, som konkuransen har pr idag ihvertfall :) Da passer det helt fint :) Er jo klart at en med litt peil og 2x15" banker dritten utav en med 2x10" hehe.. Nå sier jeg ikke at dette alltid er tilfelle, men sannsynligvis så blir det jo sånn. I teorien ja...men i praksis er det ikke noe problem :) Tror ikke du skjønner helt at denne konkuransen er for alle nivåer :) ...og ikke kun proffene :) Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet Mai 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2005 Det blir desverre ingen konkuranse på meg.. må vist bygge om hele skiten:( Menmen... kommer for å se. Kjipt...hva er problemet da? Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet Mai 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2005 Blir nok ikke sånn at jeg kommer for å delta i år likevel.Har andre bissnisser å tameg av, men vil nok droppe innom en snartur for å treffe kjente og ukjente. Får komme sterkere tilbake neste gang da? :) Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan Skrevet Mai 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2005 Kjipt...hva er problemet da? Nei det vet vel du tror jeg... hehe.. hvis du husker det da.. han som hjelper meg å bygge var innom dere. Har to P1220e JBL 1600 som vi faen ikke får til å fungere som de skal :( Må i så fall bygge om hele skiten da... kjipt etter så sinnsykt mange timer... Siter Subaru Impreza WRX 2005 http://www.cicada.no SELGES!: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19381945&WT.ac=my_adverts Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet Mai 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2005 Nei det vet vel du tror jeg... hehe.. hvis du husker det da.. han som hjelper meg å bygge var innom dere. Har to P1220e JBL 1600 som vi faen ikke får til å fungere som de skal :( Må i så fall bygge om hele skiten da... kjipt etter så sinnsykt mange timer... Ahh...det forklarer en del ja :) Får bli en annen gang da? :) Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg