Fox Skrevet Februar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2005 Sitter å leter etter bil som vanlig. Har kommet over 4 dørs hele veien. Men så ser jeg en som kan se ut som 5 dørs. Men ble de solgt i Norge? Mener england har en del 5 dørs. Og har alle GT'ene pusser på bakruta? Siter '07 Ford disConnect 220LX '98 Audi Cabrio x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera.GT Skrevet Februar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2005 Alle Gt'ene har visker bak :) men du får den vist åsså som cc(combi cupe) så en lilla en gang på autodb.no Siter 1998 Nissan Primera GT K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^Vello Skrevet Februar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2005 Har bilde av ein Primera p10, som har to dører, og skikkeligt store hjul. Tror jeg kopierte det da det ble opprettet en tråd der "tøffe" Primerar ble lagt ut..Kan dette være modda på Photoshop? Tenker på det med to dører. Siter - 1997 Nissan Primera GT - x 1995 Nissan Primera lx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera.GT Skrevet Februar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2005 Har bilde av ein Primera p10, som har to dører, og skikkeligt store hjul. Tror jeg kopierte det da det ble opprettet en tråd der "tøffe" Primerar ble lagt ut..Kan dette være modda på Photoshop? Tenker på det med to dører. ja men vi snakker om P11 chicken Siter 1998 Nissan Primera GT K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^Vello Skrevet Februar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2005 "Ok"..Jeg er sikker den første som går off topic=) hehe. Siter - 1997 Nissan Primera GT - x 1995 Nissan Primera lx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dulle Skrevet Februar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2005 Alle Gt'ene har visker bak :) Her må jeg nok rette litt på deg. Alle GT'er har ikke visker bak. min har ikke. Mulig det kan ha vært ekstrautstyr i f.eks tyskland, på visse årsmodeller eller noe. Aner ikke. Siter Nissan Primera P11 GT '98 [H6R, AGX, K&N, Under utvikling] Nissan Primera P10 LX '92 [solgt, sikkert død] http://www.nccn.no - Nissan Car Club Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera.GT Skrevet Februar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2005 Her må jeg nok rette litt på deg. Alle GT'er har ikke visker bak. min har ikke.Mulig det kan ha vært ekstrautstyr i f.eks tyskland, på visse årsmodeller eller noe. Aner ikke. okei................................. Siter 1998 Nissan Primera GT K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg