kjekkkkas Skrevet Februar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2005 vet dette er et veldig dårlig bilde av bilen min men hadde vert fett om dere kunne fixa litt på bilen min.. frie tøyler men ikke alt for mye heller lix Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tjab Skrevet Februar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2005 vet dette er et veldig dårlig bilde av bilen min men hadde vert fett om dere kunne fixa litt på bilen min.. frie tøyler men ikke alt for mye heller lix øhhhh?? heh... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kasper Skrevet Februar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2005 det var vel heller et dårlig bilde ja... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Excaliburz Skrevet Februar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2005 Nice bil derre da! Her er min modd.... :p Dette har jeg gjort - Gjort HELE bilen i samme farge som bakgrunnen :p Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Februar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2005 her er min: alt er brusha, stort sett i samme farge som bakgrunnen....legg merke til alle detaljene....brukte noen sekunder på denne.... mvh daniel Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L-J Skrevet Februar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2005 NEDI!!! hvordan har du klart noe slikt?!!? du er jo den neste glacius!!! nice mod!!! Siter 12 år :) Broren til ibanez btw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Februar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2005 Ser ikke noe bilde :( Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ilck Skrevet Februar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2005 Ser ikke noe bilde :( Tror kanskje at det var poenget ;) Siter arguing on the internet is like being in the paraolympics. even if you win you are still retarded Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L-J Skrevet Februar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2005 Hehe :P men det var jo pene modder da!!! Siter 12 år :) Broren til ibanez btw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Februar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2005 Tror kanskje at det var poenget ;) Hahaha....konge! Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Februar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2005 NEDI!!! hvordan har du klart noe slikt?!!? du er jo den neste glacius!!! nice mod!!! they call me nedi, photoshop nedi LOL du vet, skal litt til å lage en så perfekt modd som det jeg har fått til der.... kan desverre ikke lære vekk noen triks....find your own damn mentor!!! by the way: GLAC! U are fired!! Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg