_buzz_ Skrevet Mars 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2005 Audi TT Du er en ordentlig pappagutt / pappajente; Bortskjemt, og med et stort behov for å vise deg frem. Hva faen skal det bety da?? Alt jeg bruker på bil, tjener jeg selv. hehe.. men hva er de "høyeste" bilene man får her i testen da?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Mars 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2005 "Du kommer ut som... VW Golf Du er en gjennomsnittlig, halvkjedelig person som liker å kjøre safe. Ta noen sjanser, og ikke vær så gnien" Bare tilfeldighet eller?:D Håper det er en R32 ivertfall:D :rolleyes: Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
desses Skrevet Mars 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2005 Haha! Jeg ble en golf! Passet ypperlig. Håper jeg ble en G60Syncro16vbiturbo :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solberg- Skrevet Mars 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2005 Du kommer ut som... VW Golf Du er en gjennomsnittlig, halvkjedelig person som liker å kjøre safe. Ta noen sjanser, og ikke vær så gnien. haha! For en latterlig test detta var! I så fall håper jeg blei en VR6 eller HPA Motorsport R32! ;) Siter -85 Audi 90 2,2E 10v x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane Vorsprung durch technik... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bing Skrevet Mars 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2005 vw golf... Siter 1991 BMW 325I TOURING x 1992 Ford Sierra 2.0 CLX x 1986 Ford Sierra XR 4x4 2.8 v6 x 2000 hyundai coupe 2.0 x 1998 Hyundai coupe 1,6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
silvergti Skrevet Mars 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2005 VW Golf Du er en gjennomsnittlig, halvkjedelig person som liker å kjøre safe. Ta noen sjanser, og ikke vær så gnien.... -Passet bra med bilvalget, siden jeg har hatt 2...og den 3. har jeg snart hatt i 4 år....men kjedelig er nok litt å ta i.... doh Åjaa.. tar det nokså safe nå etter at lappen røyk i 18mnd... Hadde vært bedre å blitt VW Jetta syns nå jeg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg