Xenon Skrevet Februar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2005 Jeg har en Nissan 200sx S13 som jeg har satt e-manage i. Bilen har 444cc dyser, z32 maf, større bensinpumpe og BTR. Når jeg starter bilen går den stortsett bare på en eller to sylindere, og det varierer litt hvilke som starter. Etter MASSE feilsøking fant jeg ut at når jeg drar ut kontaktene til MAF inn og MAF ut fra e-manage, og kobler disse sammen - da starter bilen og går helt fint. I e-manage har jeg ført inn dyser - 370cc og 444c (multiplier 0.8333), og jeg har valgt MAF NS_HW_2, som etter hva jeg kan skjønne er MAF for Z32. Har også testet å velge NS_HW_10 (std CA18DET MAF). Har sjekket nummer på MAFen min, så jeg VET den er fra en Z32. Har også prøvd å bytte om MAF inn og MAF ut på e-manage, men da får jeg bare feilkode der, og bilen går over i fail-safe(stopper på 2000rpm). Noen som kan hjelpe meg? Det tyder jo helt klart på at det er noe rundt MAF'en som er problemet, men jeg har gått tom for ideer og er temmelig irritert akkurat nå... Bilen har fungert helt fint før. Har hatt alle disse delene en stund, med steg 4 chip. Kan det være chip'en som lager problemer? Noen som har noen erfaring med dette? Hvis noen har noen umidddelbare tips som de tror kan hjelpe meg på vei kan dere gjerne ring meg på 97108520(helst), eller poste her. Er åpen for alle forslag! Hold tåden saklig! Siter -Kenneth Drift Happens! No guts no glory! http://www.kennethgroth.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet Februar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2005 Jeg har en Nissan 200sx S13 som jeg har satt e-manage i. Bilen har 444cc dyser, z32 maf, større bensinpumpe og BTR. Når jeg starter bilen går den stortsett bare på en eller to sylindere, og det varierer litt hvilke som starter. Etter MASSE feilsøking fant jeg ut at når jeg drar ut kontaktene til MAF inn og MAF ut fra e-manage, og kobler disse sammen - da starter bilen og går helt fint. I e-manage har jeg ført inn dyser - 370cc og 444c (multiplier 0.8333), og jeg har valgt MAF NS_HW_2, som etter hva jeg kan skjønne er MAF for Z32. Har også testet å velge NS_HW_10 (std CA18DET MAF). Har sjekket nummer på MAFen min, så jeg VET den er fra en Z32. Har også prøvd å bytte om MAF inn og MAF ut på e-manage, men da får jeg bare feilkode der, og bilen går over i fail-safe(stopper på 2000rpm). Noen som kan hjelpe meg? Det tyder jo helt klart på at det er noe rundt MAF'en som er problemet, men jeg har gått tom for ideer og er temmelig irritert akkurat nå... Bilen har fungert helt fint før. Har hatt alle disse delene en stund, med steg 4 chip. Kan det være chip'en som lager problemer? Noen som har noen erfaring med dette? Hvis noen har noen umidddelbare tips som de tror kan hjelpe meg på vei kan dere gjerne ring meg på 97108520(helst), eller poste her. Er åpen for alle forslag! Hold tåden saklig! Men hva har denne tråden i salgsforumet for tuning og styling deler å gjøre ? post en tråd i nissan forumet, eller et motor forum, der får du sikkert bedre svar også.. Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.