gragaasa Skrevet Desember 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2005 Ser her ja! Dette blir bra, Gragaasa:D Men lurer på en ting (årker ikke lese igjennom tråden) , men hvilken farge blir det på bilen? Har ikke bestemt meg for farge enda, i begynnelsen skulle den ha den gråfargen som var på gamlebilen, men tviler på det blir den nå. Jeg står mellom en farge jeg allerede har plukket ut, eller en annen av ukjent fargekombinasjon (twotone) eller noe veldig enkelt. Ingen vet hvor haren hopper;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gragaasa Skrevet Desember 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2005 Er så rått når ting begynner å ta form. Enig der, skulle bare ønske at dette var endelig montering og ikke testmontering!;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gragaasa Skrevet Desember 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2005 Kult prosjekt! Ser vannvittig bra ut! Hvilke felger er det på bildet? og hvor store? De er Rondell, for meg ser det ut som Design 0061 http://www.rondell.de/cms/default.aspx?menueID=Einteilige%20Felgen&parent=Produkte Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gragaasa Skrevet Desember 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2005 Fy faen så PØRRI Gragaasa, hvis ikke du stiller på et par treff til sommern så stiller jeg personlig opp på døra de for å ta en titt ;) Men ser du skal ha 15" inch strong. Selger du da 9x16 felgene snart, for da kjøper jeg de.. Så jeg er da først i rekken av kjøpere.. Men sier de igjen sinnsykt bra prosjekt.. Speedwell du har noe å ta igjen her ;) Hehe, satser på å rekke noen treff ja, har særdeles lite lyst å måtte vente enda en sesong. Men ingen snarveier her!;) Ja, mest sannsynlig breie 15", time will show! smalt blir det ihvertfall ikke!;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gragaasa Skrevet Desember 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2005 Og ang. små fangere, så vokser tanken på meg for hver dag som går. Vi får se, prosjektet endrer seg litt hele tiden, så tør ikke si noe konkret om noen ting. Selv om det skulle bli store fangere er det ingen som skal si at dette ikke er utrolig gromt! (lånte et bilde fra inspirasjonstråden) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet Desember 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2005 ser ufattelig bra ut spør du meg :) de fleste av oss vacn folk sitter og heier på nye små fangere med krom list iallefall, men lykke til uanz og godt nyttår :) Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gragaasa Skrevet Desember 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2005 ser ufattelig bra ut spør du meg :) de fleste av oss vacn folk sitter og heier på nye små fangere med krom list iallefall, men lykke til uanz og godt nyttår :) Jepp! godt nyttår ja! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Januar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2006 Ja, det blir den fargen ja! Hehe, har en slave som går og gjør noen av drittjobbene;), du må nok bare skrape skrape skrape! asfaltplater fjerner man med tørr-is =) da sprekker de og det er bare å plukke de ut Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Januar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2006 hvor får man tak i tørr is? Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gragaasa Skrevet Januar 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2006 hvor får man tak i tørr is? Jepp, godt spm, jeg vet at tørris fungerer, men da jeg prøvde å få tak i til dette var det ingen som visste hvem som hadde, eller hvor man kunne skaffe. Eneste jeg fikk tak i var frysespray som brukes til elektronikk, den klarte -50C men det var ikke nok. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet Januar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2006 Tørr-is er en bedriftsvare, som man må faktisk ha en form for sertifikat for og få lov til og bruke, mins jeg og høre for en tid tilbake... Er ganske farlige saker de egentlig... Flytende nitrogen er jo meget kaldt :) Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Januar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2006 er jo -80 grader eller noe? er det ikke ? Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet Januar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2006 tror det er ganske mye kaldere enn det... skjekker nå EDIT: -196 celsius ;) Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Januar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2006 oh damn!! :O var det så kaldt da.. :P husker jeg lekte med det når jeg jobbet på fiske slakteri.. :P hadde 2 par hansker.. ble furt kaldt lell ja.. laget snøvballer.. skulle lagt en i nakken på en kar da vettu!! auutch! Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet Januar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2006 det er veldig veldig VELDIG lett og få frostskader hvis man ikke beskytter seg nok... Vet at folk i dataverdenen som driver med ekstremklocking bruker kjølesystem med roterende flytende nitro... EDIT: for og rotilbake igjen til Topic; prøv og bruk flytende nitrogen du :) Da sprekker nok de fleste asfaltpater, og det er lettere og billigere å skaffe enn tørris.. EDIT 2: Fant frem en side hvor man kan bestille tørr-is :) Så ikke annet enn kjapt på den, så jeg vet ikke om det går an og bestille som privatperson.. Men du kan nå ta en kikk :) http://www.aga.no/international/web/lg/no/likelgagano.nsf/docbyalias/prod_torris_forhandlere (og btw: flyt.nitro. er MYE mye kaldere enn tørr-is ;)) Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg