Jetta_vr6_kompressor Skrevet Juli 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2005 Kompressor er vel en billigre løsning! :) Og som går bra har jeg hørt, Jetta_vr6_kompressor? hehe Ingen komentar he he :pray Siter Some people see the glass as half empty, some peole see the glass as half full, I just wonder who the hell is drinking my beer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pilsen Skrevet Juli 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2005 Næ godkjenning det har jeg nok ikke sett.Er ikke bare å godkjenne det må nok ha litt mere bremser å stivere karos om det i det hele tatt skal gå. Men så er saken får man godkjent en jetta med over 200 hk i dette landet da? Tviler egentlig på det. Men ja det hadde vært morro om man hadde fått det til. Så jeg får se hva jeg gjør. Må evt undersøke hva fremgangs metoden for å i det hele tatt ha nå håp om å få det godkjent. Det er du som har den RS blåe jettaen? Husker du ga på no jævelig når du skulle hjemover igjen fra Valdres treffet, stod i veikanten like under den brua å tok ned skilt jeg skjønner du;) Siter Omega A - 16v Turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeppe Skrevet Juli 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2005 Nei, gidder ikkje noe jalla-greier jeg heller. Skal det gjøres så skal det gjøres skikkelig. Fant du noen priser osv? Var det firmaer som gjorde hele jobben eller var du tenkt og bygge selv? PS: bra pris det for en ikkje godkjent bil må jeg si! Vet du om den er godkjent nå? Jeg skal sette dette kittet i min 2,9 corrado VR6 tenkte jeg. http://www.vf-engineering.com/vw_corrado.htm Kikk på tråden min i corrado forumet, var en som kunne ta på seg jobben og han la ut mailen sin. Og pris. Siter *_Silver Corrado_* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jetta_vr6_kompressor Skrevet Juli 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2005 Det er du som har den RS blåe jettaen? Husker du ga på no jævelig når du skulle hjemover igjen fra Valdres treffet, stod i veikanten like under den brua å tok ned skilt jeg skjønner du;) Hm det kan nok ha vært meg det ja. Siter Some people see the glass as half empty, some peole see the glass as half full, I just wonder who the hell is drinking my beer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gragaasa Skrevet Juli 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2005 Jeg skal sette dette kittet i min 2,9 corrado VR6 tenkte jeg.http://www.vf-engineering.com/vw_corrado.htm Kikk på tråden min i corrado forumet, var en som kunne ta på seg jobben og han la ut mailen sin. Og pris. Takker for tips!:) skal sjekke dette! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Znip Skrevet Juli 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2005 stod forresten siden av deg på nbs 04 Litt offtopic,men.. er det dette som er ralley front ? :watchout Er vel ikke jetta front detta.. ? Siter - 98` Audi A4 1.8 TurboQuattro [200 HK] X 86` Mazda 626 2.0 GLX [102 HK] Prosjekt! X 92` Mazda 626 1.8 GLX [105 HK] Mazda Owners Group Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gragaasa Skrevet Juli 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2005 Litt offtopic,men..er det dette som er ralley front ? :watchout Er vel ikke jetta front detta.. ? Det er rallyfront ja! Det er stor forskjell på rallyfront og jetta-front i mine øyne. Jettalyktene går helt fra panseret og nesten helt ned til støtfangeren. Og jettalyktene har ikkje linser. Rallyfronten har som du ser en bred list med riller under lyktene. Og ikkje minst er rallyfronten ti ganger finere! yodude Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Znip Skrevet Juli 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2005 ja, ble betatt av de lyktene jeg ja! blir nok disse på golfen Siter - 98` Audi A4 1.8 TurboQuattro [200 HK] X 86` Mazda 626 2.0 GLX [102 HK] Prosjekt! X 92` Mazda 626 1.8 GLX [105 HK] Mazda Owners Group Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gragaasa Skrevet Juli 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2005 ja, ble betatt av de lyktene jeg ja!blir nok disse på golfen Dem er pene, men dyre! Brukt er vanskelig å finne. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Znip Skrevet Juli 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2005 ja, grisedyr! http://www.caprizonetuning.com/styling/jom/golf2/ fant en på ebay nå.. en del billigere Siter - 98` Audi A4 1.8 TurboQuattro [200 HK] X 86` Mazda 626 2.0 GLX [102 HK] Prosjekt! X 92` Mazda 626 1.8 GLX [105 HK] Mazda Owners Group Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gragaasa Skrevet Juli 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2005 Etter 3 uker "ferie" er jeg endelig igang med bilen igjen. Først på lista sto anskaffelse av audi 80 luke for NOK 100,-!!! Devil Pent rullemalt i gulgrønn farge! uhhmmwhat? [/img] Tilpassing av dashbord må til ettersom det ikkje har stått i denne bilen før, og forrige bygger hadde et dårlig forsøk med hammer og slått inn a-stolpene istedet for å skjære litt i dashbordet: [/img] Sonde til åpning av panseret skal omtrent stå her, litt spent på om det fungerer slik det skal. (Waier skal gjennom innerskjerm via en trinse) bilder av dette vil komme senere: [/img] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gragaasa Skrevet Juli 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2005 Smooth looks! Clean look og sterkere rammevanger :pray [/img] ble bra synes nå jeg :D [/img] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Juli 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2005 Har du kappet ut den eksisterende og lagt inn ny plate eller? Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gragaasa Skrevet Juli 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2005 Har du kappet ut den eksisterende og lagt inn ny plate eller? Nei, det ligger en ekstra plate over, sveiset i falsen til rammevangen. Sånn det blir omtrent som to kanaler i stedet for en. Gir jo litt ekstra styrke samtidig som det ser pent ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gragaasa Skrevet Juli 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2005 Har såvidt begynt på innfestningene i bilen til panseret: Låsen til venstre er fra bmw og "boksen" til høyre er adapter som skal sveises i dempertårnet. [/img] Slik: [/img] Under med pansert lukket vil det se omtrent slik ut: [/img] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg