Housey Skrevet Februar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 joda, beklager dette at jeg drepte tråden! Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Team VR6 Skrevet Februar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 Tenkte jeg bar skulle si Vr6 i 2 går greit å få godkjent. Bare se her. Detter er riktig nok en jetta men det er jo samma ulla. Detter er bilen til kompisen. Ble vraka 2 dager etter godkjenning. Se på slagvolum i den røde firkanten. Siter Det er ikke farten som dreper... Det er vei standaren i norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Februar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 tøft hehe =) meget tøft! så da er det mulig da? Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gragaasa Skrevet Februar 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 Lexuslykter :(Ellers konge prosjekt! :) Vet det:( lexuslyktene fulgte med delebilen, syns de var fine sammens med den sølgrå lakken, men har aldri likt lexuslykter til golf 2, en avgjørelse må tas mot slutten av prosjektet om de får bli eller ikkje... Vurderer glassklare med hvitt/blank og rødt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gragaasa Skrevet Februar 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 hei. Hvor mye skal du ha for OMP stolene dine? Dan Stamnes, det er da blitt gjort før her i landet? så hvorfor skal det ikke gå denne gang? Og en 1,9 tdi motor skal da ikke være noe problem og få godkjent det? Det jeg har sagt til folk er 5500,- +frakt, siden stolene er brukt ca 3mnd og er uten slitasje/skader, vet det er dyrt:( men stolene kostet tross alt 7250 nye, og jeg skal finansiere nye stoler fra OMP.... Gi et bud, men forbeholder meg retten til å takke nei:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gragaasa Skrevet Februar 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 Tenkte jeg bar skulle si Vr6 i 2 går greit å få godkjent. Bare se her. Detter er riktig nok en jetta men det er jo samma ulla. Detter er bilen til kompisen. Ble vraka 2 dager etter godkjenning. Se på slagvolum i den røde firkanten. Ahh, kjekt å se et vognkort med slike tall:) Det finnes et lys i enden av veien;) Men motoren som skal i er større enn den der, skal jo opp 100 kubikk og 20 hk i forhold til det vognkortet, får håpe det ikkje skaper trøbbel! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gragaasa Skrevet Mars 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2005 Noen flere bilder av kaross: [/img] [/img] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gragaasa Skrevet Mars 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2005 PS: får velteburet på torsdag, legger ut et bilde av det så snart jeg får det i hus:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Team VR6 Skrevet Mars 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2005 Ahh, kjekt å se et vognkort med slike tall:) Det finnes et lys i enden av veien;) Men motoren som skal i er større enn den der, skal jo opp 100 kubikk og 20 hk i forhold til det vognkortet, får håpe det ikkje skaper trøbbel! Skal vel gå greit det. Med tanke på at corrado har like bremser som golf. Så trur nok at det skal gå greit. men du må jo dukumentere i hue og ræva da. Dem skal jo vite at du har brukt riktige deler å ikke juksa Siter Det er ikke farten som dreper... Det er vei standaren i norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gragaasa Skrevet Mars 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2005 Skal vel gå greit det. Med tanke på at corrado har like bremser som golf. Så trur nok at det skal gå greit. men du må jo dukumentere i hue og ræva da. Dem skal jo vite at du har brukt riktige deler å ikke juksa Før eg ska godkjenne den teke eg en tur på Møller og viser bilen der og får dem til å skrive ut et ark med stempel fra Møller der det står at det er brukt korrekte deler. (lar dem gå over delenr og krysskjekker dette mot corrado eller golf 3) I tillegg til dette har eg allerede en go dialog med biltilsynet. (en fra biltilsynet har tilbudt seg og komme og kikke på bilen ang div sveisejobber) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Team VR6 Skrevet Mars 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2005 Før eg ska godkjenne den teke eg en tur på Møller og viser bilen der og får dem til å skrive ut et ark med stempel fra Møller der det står at det er brukt korrekte deler. (lar dem gå over delenr og krysskjekker dette mot corrado eller golf 3) I tillegg til dette har eg allerede en go dialog med biltilsynet. (en fra biltilsynet har tilbudt seg og komme og kikke på bilen ang div sveisejobber) Jepp det er veien å gå. Spill med åpne kort. Da er dem mye letter å ha med å gjøre. Siter Det er ikke farten som dreper... Det er vei standaren i norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Mars 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2005 Hvor bestilte du buret ? Og hvor mye kostet det ? Blir sånt i min til vinter'n igjen ;) Håper på å bli ferdig til våren eller ? Skal på alt av treff ? Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Mars 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2005 Var 99% sikker på at all ombygging av motor osv skulle skrives som tilleggstekst neders på vognkort ?? Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Mars 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2005 lookin good! lite med rust på vogna? satser på at du skal bytte farge? hehe Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tplassen Skrevet Mars 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2005 Alle biler jeg har sett som har vært ombygd, så står det i vognkortet. menmen, finnes vel noen unntak der det ikke blir nevnt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg