CumsteR Skrevet Februar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2006 Jobber han på oljeplattform eller no? Siter 02 KTM EXC 380 Supermotard - Selges 89 Kadett E 85 Mercedes 190E - Selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Februar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2006 Han bor og jobber i havet, men på ei øy. Dukker vel opp noe lurt snart :) Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CumsteR Skrevet Februar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2006 Øhh.. Ok... Hva jobber han med da..? Siter 02 KTM EXC 380 Supermotard - Selges 89 Kadett E 85 Mercedes 190E - Selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Februar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2006 Ormen lange? ;) Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Februar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2006 Nei, men har dette no relevans til prosjektet hans? ;) Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Februar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2006 hehe.. jeg bor på Den øya ormen lange er ser du.. :p hadde vært kult om han hadde kommet hit med golfen nor han er ferdig!;) Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Februar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2006 Øhh.. Ok... Hva jobber han med da..? Han er en av "the others" statistene i lost ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gragaasa Skrevet Februar 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2006 Han er en av "the others" statistene i lost ;) Hehehe:???: Nei, prosjektet har så alldeles ikkje stoppet, men vi kan vel si det har havnet i tjukk skodde;) Ok, nok jokes....:) Det har vel omtrent ikkje skjedd noe annet enn at jeg har mottatt en rekke nye deler, ellers så står prosjektet omtrent der hvor jeg forlot det sist. Som jeg skrev i den siste posten her en gang i januar så ventet jeg på noen deler til buret, de har jeg for lengst fått, MEN jeg har bare et hobby mig-apparat som dessverre ikkje taklet å sveise aluminium (ja jeg har argon for de som lurte på det). Så det jeg nå venter på er en kar her ute som driver et tommansfirma med alusveis, han skal ta med seg TIG-apparatet sitt og sveise til meg i garasjen. Det som gjør at dette ikkje har skjedd enda er at han har måtte melde avbud hver uke nå, og denne uken har jeg selv ikkje tid. Så håpet er neste uke. Jeg har forresten alliert meg med en god kompis av meg som jobber for ABB med el-tavler. Og han skal hjelpe meg å legge opp et helt nytt ledningsnett til hele bilen fra scratch. Eller, det vil si at vi kommer til å bytte ut omtrent alle ledninger, men beholde alle stikker og lign. Dette for å få akkurat de korrekte lengdene på nettet og samtidig trekke det rundt inn i innerskjerm og under/rundt/bak vannslanger, girkasse osv, og gjemme det helt. Kommer med oppdatering/bilder så snart det har skjedd noe nytt. Kan jo sikkert stikke innom i morgen med bilder av de diverse delene, blant annet en liten sak "from over seas";) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Februar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2006 hvor jobber du gragaasa? :P Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gragaasa Skrevet Februar 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2006 hvor jobber du gragaasa? :P Jeg sa opp min jobb på siste arbeidsdag i 2005, så nå er jeg på leting etter ny jobb! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Februar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2006 oki.. hørte rykte om at du jobba på ei øy? er vell ikke aukra det? :P ok, nokk OT Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cereal Skrevet April 3, 2006 Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 skjedd noe mer? Siter 98- Subaru Impreza GT x - 95- Volvo 850 T5 x - 87- VW Golf Gti 1,8 16v x - 92- Honda Civic HB 1.5Lsi x - 85- VW Golf Gti 1,8 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gragaasa Skrevet April 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2006 skjedd noe mer? Jepp, det har skjedd diverse, men har ikkje oppdatert, skal se om jeg får slengt inn en oppdatering i morgen! Leverte velteburet til sveising i dag... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gragaasa Skrevet April 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2006 Jepp, det har skjedd diverse, men har ikkje oppdatert, skal se om jeg får slengt inn en oppdatering i morgen! Leverte velteburet til sveising i dag... Jada, reiste til nordmøre i går, og skulle nå legge ut en oppdatering, MEN, her var selvfølgelig nettet ute av drift, så jeg kommer ikkje innpå med maskinen min som har alle bilder osv, oppdatering er utsatt til Mandag neste uke tipper jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gragaasa Skrevet April 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 Skal vi se... Noen deler som har kommet: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg