tplassen Skrevet Februar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2005 Tenkte jeg skulle høre med dere om dere har noen god erfaring med hva som er enklest av disse to dashbordene når det gjelder å få dem til å passe over til en Golf 2??? Mye omkopling av kabler til instrument o.l.??? Hva må kuttes gjøres om på dash/midtkonsol osv?? Evt. hva må til for å få den fineste finishen??:) takker for alle tips og forslag:) mvh Terje Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rallyeman Skrevet Februar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2005 Lurer på om ikke corrado dash går rett i! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bundyg60 Skrevet Februar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2005 Lurer på om ikke corrado dash går rett i! ææææ nei det gjør det ikke jeg har bygget 3 golfer med corrado dash i og vet godt hva som må gjøres.. har du en golf med iso2 sikringsbok er det ikke noe problem med el.anelegget men du må lage ny rattstamme bygge om fester og korte inn dash i forkant og bygge litt om på varmeanlegget :titties: Siter har du lyst har du lov!! uten bil :( s3 2000 mod solgt golf gti g60 turbo som ble lakket gull i 1997!! :) SOLGT! golf 1 16v solgt 1997 og en riskoker... :( HØGGES!! golf rally prosjekt solgt :scared Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet Februar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2005 æææænei det gjør det ikke jeg har bygget 3 golfer med corrado dash i og vet godt hva som må gjøres.. har du en golf med iso2 sikringsbok er det ikke noe problem med el.anelegget men du må lage ny rattstamme bygge om fester og korte inn dash i forkant og bygge litt om på varmeanlegget :titties: Sant det... denne ombyggingen til enten corra eller mk3 dash, er ikke lett... vi snakker om å korte inn dashen, sviese nye festen og rattstamme som bundy her sier... dessuten er det er helvete å få varmevelgeren og alle kanalene + selve varmeapparatet til å passe og virke... Kun folf med like mye stå på vilje som rakriste som gjør sånt :) Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tplassen Skrevet Februar 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2005 viljen er ikke noe problem, tenkte bare jeg skulle høre med deres erfaring før jeg begynner. nye fester er ikke noe problem, og dashen skal inn uansett:) Går vel helst for corrado dash, liksom finere..:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Februar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2005 Personlig liker jeg Golf 3 best :) Veit om en som gjør det. Skulle ha 6000,- for jobben tror jeg..Du bare leverer inn bilen, og henter den igjen han stod for dash og alt tror jeg..Tror jeg har nr på PM Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tplassen Skrevet Februar 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2005 okey:) liker å få gjort det selv så jeg vet at det blir gjort skikkelig:) liksom vanskelig å få noen garanti av en privatperson:P hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bundyg60 Skrevet Februar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2005 okey:) liker å få gjort det selv så jeg vet at det blir gjort skikkelig:) liksom vanskelig å få noen garanti av en privatperson:P hehe her ser du hvordan det ene mitt så ut.. :titties: Siter har du lyst har du lov!! uten bil :( s3 2000 mod solgt golf gti g60 turbo som ble lakket gull i 1997!! :) SOLGT! golf 1 16v solgt 1997 og en riskoker... :( HØGGES!! golf rally prosjekt solgt :scared Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tplassen Skrevet Februar 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2005 det der så bra ut:) golf 2 midtkonsol??:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bundyg60 Skrevet Februar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2005 det der så bra ut:) golf 2 midtkonsol??:) hehe ja stemmer det.. eller deler av den måtte kappes til den og.. Siter har du lyst har du lov!! uten bil :( s3 2000 mod solgt golf gti g60 turbo som ble lakket gull i 1997!! :) SOLGT! golf 1 16v solgt 1997 og en riskoker... :( HØGGES!! golf rally prosjekt solgt :scared Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg