mono Skrevet Juli 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2006 du kommer vel opp på en bukk med litt planker vel? :) jojo, men det går under stress ;) Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet Juli 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2006 Da har jeg fått lånt meg ei Valse, så iløpet av uka har jeg nok massert skjermene litt.. håper det går bra.. og at jeg slipper å lakke... bare ta det forsiiiiktig.. :P Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Juli 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2006 Ta det forsiiiiktig og varme opp lakken litt først, så skal det gå fint har jeg hørt. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet Juli 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2006 Varmluftspikkstolen er klar :ratatatat Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Juli 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2006 Varmluftspikkstolen? :op Høres bra ut. Vær flink med og ta bilder under arbeidet da, så man kan se hvordan det skal gjøres, og hvordan sluttresultatet blir:) Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet Juli 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2006 Skulle se hvor våkene folk var :p Ja bilder skal tas, er en Mk4 som skal til pers også, men der er det fremskjermene. Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juli 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2006 Er det ikke fremskjermene på 3`er som er et helvete å valse da? Mener å ha hørt det :wonder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet Juli 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2006 Skal ikke valse fremme tror jeg, er kun bak det subber.. Men viss du ødelegger ett par fremskjermer så er det jo null problem å bytte disse, bak er det verre ;) Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juli 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2006 Bak må det vel kuttes og sveises? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Juli 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2006 Bak må det vel kuttes og sveises? ko-rekt.. grunnen til at folk synes det er vanskelig og valse foran, er pga innerskjermene.. Har du først valsa opp kanten blir det verre å finne festepunkter til innerskjermen ::) Men alt er mulig med litt kreativitet.. Jeg valsa foran, og brukte varmluftpistol til å myke opp plasten i innerskjermen for så og bøye opp kanten.. Da gikk det suverent siden innerskjermen fikk "STREKT" seg etter :) Har også gjort dette på en corrado med bra resultat.. Ellers må du passe på varmluftpistolen...sett den på aller laveste varmenivå, og bruk heller lang tid, enn å smelte bobler i lakken din mono :) Lykke tiiil Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet Juli 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2006 Her skal den verken kuttes eller sveises, skal kun brette opp kanten i skjermen, vil ikke skape unødvendige rust muligheter og fordyre hele denne greia. Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf 3 GTD Special Skrevet Juli 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2006 Brette opp kanten er grei jobb men om du skal begynne å valse så mye at den blir bredere begynner det for å stokke seg i prosessen. Siter - 2002 Passat TDI 4 Motion - 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976 - 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951 (x) 1993 Golf 3 GTD Special Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet Juli 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2006 Valsinga gikk litt dass.. skjermkanten skar seg bare inn i "gummi hjulet" fikk bøyd den ørlite inn på den sida det subber, har gitt seg litt men jeg tror rett og slett at jeg kjøper strammere gummi til dekka neste år, sesongen er snart slutt allikevel. Også klarte jeg å gleppe hjulkryssen så den sneia lakken... :fuckme2: fikk en grei ripe i sida kan man si. Vurderer også salg til rett kjøper, en som kan ta vare på den, for jeg er gått lei for øyeblikket, men beholder den viss ingen er superintressert.. http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=59272&highlight=Volf Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg