GolfG60Syncro Skrevet Februar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2005 Selger alt av deler til KR motor utenom det jeg selv trenger for ombygg til G60 16V, som er: · Komplett topp · Fordeler · Block off plate for fordeler · Oljepumpe · Secondary shaft m/hjul · 16V Reg reim og hjul · 16V eksos manifold Resten selges, eksempelvis · Dynamo - SOLGT · Varmkjøringsregulator - SOLGT · Innsprut - Komplett · KR Innsug (!!!) – Kan leveres glassblåst/lakkert · Blokk · Veiv · Stempler · Råder · Bunnpanne ALLE deler selges KJAPT OG EFFEKTIVT, det vil også si BILLIG!! Ring eller mail på erlend@volksport.no eller post her hvis du trenger noe! IKKE PM!!! Tråden blir oppdatert etterhvert. Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Insomnia Skrevet Februar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2005 hvor mye for eksos-manifold og innsug? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opus Skrevet Februar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2005 Har blokka "gått langt" og pris? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tor_s_sumstad Skrevet Februar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2005 mye du forlanger for innsuget? Siter Das Auto 09mod Golf VI 2.0TDI 4motion Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Februar 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2005 hvor mye for eksos-manifold og innsug? Selger ikke eksos tror jeg... Må i tilfelle vente slik at jeg får laget en til 16V Sync, som jeg ikke helt har avklart enda... Regner med jeg kanskje må kappe og sveise litt....? Har blokka "gått langt" og pris? Vet ikke km stand, kan sjekkes... Det starter og går og er i en slik tilstand at jeg skal bruke resten på 16VG60.... Pris 2 - 2,5 vil jeg tro... mye du forlanger for innsuget? Kom med bud... Får endel mail og... Regner med godt tusenlappen for dette. Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UltraComp Skrevet Februar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2005 den fordeleren du har er den komplett? passer til PL eller er dette en annen fordeler? pris? Siter Broooom! See you when you get there.. Det er ikke farten som dreper, det er bråstoppen! http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=73092 90 BMW 320i (x) 89 VW Corrado G60 (x) 88 Golf mk2 GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Februar 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2005 den fordeleren du har er den komplett? passer til PL eller er dette en annen fordeler? pris? Må desverre brukes til 16VG60.... Kan muligens source fordeler hvis du mailer meg.... Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg