Zwixern Skrevet Februar 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2005 trudde det bare var 130 eller noe i 16Vene jeg:) jaja, vis du får 30 hk av luftfilter og effektanlegg e jo det supert:) lol... kanskje det ikke var 160 da. :S 139hk tror jeg kanskje. joda men uansett må jeg få gjort no mere vil ha 200 :D Siter Vw Touran 2.0DSG 5s Audi Cabriolet Nissan KingCab Audi Coupe Q. 77 Boble Roadster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trra Skrevet Februar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2005 129 med kat, eller 139 uten kat. 160 får du ikke med kun filter og eksos, sett en del 16v(139) som benker maks overkant av 150hk med grenrør, effektanlegg og filter. Siter 05 Skoda Octavia L&K 75 Jaguar XJ6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gunnarH Skrevet Februar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2005 fortsatt ikke greid å style golf2en din til en bil? uvesentlig om det er 129 eller 139hk i bilen, han blir ikkenpe bedre sjofør av den delen, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tjab Skrevet Februar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2005 Alt fra tuning til styling. Kom med ting og tilbud :)bilen er så som si orginal og trenger ting :) Har dynamo, grenrør og manifold.... (mulig det er til 2.0 16v?) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet Februar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2005 tror ikke det er no anna enn effekt anlegg og luftfilter... har ikke helt fått med meg hva som er gjort med den. Vil få litt mere hk. nærmere 200hk, så kommer jeg til å satse mye på utseneede. Må jeg ha turbo osv for å oppnå 200? Neida, man må ikke ha turbo for å komme opp i 200, men N/A trim til 200 hk, vil koste mye penger, og føre til at du får en motor som blir vanskelig å kjøre med til vanlig bruk... -> lite kraft i bunnen av registeret, ujevn tomgang, eller veldig høy tomgang for å ikke daue osv... pluss dette, så må innsprutet byttes uansett siden k-jet ikke tåler noe spesiellt mer enn 160hk uten tillegssprut... Skal du ha en motor på rundt 200hk som er god å kjøre, og som går godt, så er turbo det beste alternativet mener iallefall jeg... Fullstendig mulig å gjøre det uten også, men blir minst like dyrt serru :) Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zwixern Skrevet Februar 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2005 Har dynamo, grenrør og manifold.... (mulig det er til 2.0 16v?) Hvor stor dynamo da? er det orginale deler, eller trim? Siter Vw Touran 2.0DSG 5s Audi Cabriolet Nissan KingCab Audi Coupe Q. 77 Boble Roadster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zwixern Skrevet Februar 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2005 Neida, man må ikke ha turbo for å komme opp i 200, men N/A trim til 200 hk, vil koste mye penger, og føre til at du får en motor som blir vanskelig å kjøre med til vanlig bruk... -> lite kraft i bunnen av registeret, ujevn tomgang, eller veldig høy tomgang for å ikke daue osv... pluss dette, så må innsprutet byttes uansett siden k-jet ikke tåler noe spesiellt mer enn 160hk uten tillegssprut... Skal du ha en motor på rundt 200hk som er god å kjøre, og som går godt, så er turbo det beste alternativet mener iallefall jeg... Fullstendig mulig å gjøre det uten også, men blir minst like dyrt serru :) Okei, da går jeg for turbo. Vet du av no brukt da? Siter Vw Touran 2.0DSG 5s Audi Cabriolet Nissan KingCab Audi Coupe Q. 77 Boble Roadster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet Februar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2005 Okei, da går jeg for turbo. Vet du av no brukt da? He, he.. hele dette 16v turbo greiene er nesten en egen vitenskap innen vw miljøet :) for å si det sånn: når du har kommet så langt at du kan tenke på hvilken turbo du skal ha, er du nesten ferdig :) Les endel tråder om 16vT her og på vwaudiclub forumet, så finner du ut av hva som må gjøres.. litt for stort prosjekt til å begynne å legge ut om her... regn med rundt 30 000 for 250-300 hk.. kan gjøre det på billige måter også å få omtent 200hk for rundt 15000 vil jeg tro... Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tjab Skrevet Februar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2005 Hvor stor dynamo da? er det orginale deler, eller trim? Hæ? trim? Orginal dynamo ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golk killer Skrevet Februar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2005 Hæ? trim? Orginal dynamo ja har du drukke du? alle biler har no dynamo lol Siter :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tjab Skrevet Februar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2005 har du drukke du?alle biler har no dynamo lol Hva mener du?? Han spurte om det var trim?! FFS! En dynamo er nå som oftest en dynamo, og ja, den er orginal! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zwixern Skrevet Februar 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2005 haha... Jeg lurte på om delene var orginale. Altså manifoilden og eksosopplegget. Jeg spurte om størrelse på dynamo, ikke om den var orginal. Siter Vw Touran 2.0DSG 5s Audi Cabriolet Nissan KingCab Audi Coupe Q. 77 Boble Roadster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zwixern Skrevet Februar 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2005 He, he.. hele dette 16v turbo greiene er nesten en egen vitenskap innen vw miljøet :) for å si det sånn: når du har kommet så langt at du kan tenke på hvilken turbo du skal ha, er du nesten ferdig :) Les endel tråder om 16vT her og på vwaudiclub forumet, så finner du ut av hva som må gjøres.. litt for stort prosjekt til å begynne å legge ut om her... regn med rundt 30 000 for 250-300 hk.. kan gjøre det på billige måter også å få omtent 200hk for rundt 15000 vil jeg tro... Har lest endel på de. Ser de kjøper manifolder og ting i hytt og pine :P Men trenger vell mere enn det før den tid. Som feks stempel, porter, kompresjon, kammer etc. Men hvis du vet av noe som må til for å bygge 16vT så må du si ifra :) Siter Vw Touran 2.0DSG 5s Audi Cabriolet Nissan KingCab Audi Coupe Q. 77 Boble Roadster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tjab Skrevet Februar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2005 haha... Jeg lurte på om delene var orginale. Altså manifoilden og eksosopplegget. Jeg spurte om størrelse på dynamo, ikke om den var orginal. Det eneste jeg veit er at alt er orginalt =) Så det så =) hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet Februar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2005 Har lest endel på de. Ser de kjøper manifolder og ting i hytt og pine :P Men trenger vell mere enn det før den tid. Som feks stempel, porter, kompresjon, kammer etc. Men hvis du vet av noe som må til for å bygge 16vT så må du si ifra :) Joda, kan få hele innkjøpslisten av meg hvis du vil... legg vw_vag16@hotmail.com til på msn hvis du har, eller send pm.. så får du vite hva du skal se etter... Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.