Zwixern Skrevet Februar 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2005 Alt fra tuning til styling. Kom med ting og tilbud :) bilen er så som si orginal og trenger ting :) Siter Vw Touran 2.0DSG 5s Audi Cabriolet Nissan KingCab Audi Coupe Q. 77 Boble Roadster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet Februar 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2005 Alt fra tuning til styling. Kom med ting og tilbud :)bilen er så som si orginal og trenger ting :) begynn med kammene til kjetil i denne tråden :) http://members.tripod.co.jp/japancarexport/GDB_spec_C_injector.jpg Så kan du kjøpe bremsene til skillz2k.. Er liksom litt fjernt å be selgere folk komme med ting du kan kjøpe.. best å lete selv eller bestemme eg for ting man vil ha, og så finne det.. Kan sikkert remse opp 1000 ting til din bil som jeg vet er tilsalgs, så bare for deg å gå ut og skjekke de salgsforumene som eksisterer på dette... Lykke til med bilen !! Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Februar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2005 Alt fra tuning til styling. Kom med ting og tilbud :)bilen er så som si orginal og trenger ting :) Turbokit, K&N filter, Batterideksel, Coilovers, T-Shirt, Genser, kammer, Brembo bremser.....? Mye nytt hos Volksport for tiden...! Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zwixern Skrevet Februar 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2005 Turbokit, K&N filter, Batterideksel, Coilovers, T-Shirt, Genser, kammer, Brembo bremser.....? Mye nytt hos Volksport for tiden...! Skal sjekke det ut :) takk Siter Vw Touran 2.0DSG 5s Audi Cabriolet Nissan KingCab Audi Coupe Q. 77 Boble Roadster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Februar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2005 Skal sjekke det ut :) takk Gleden er på min side... ;) Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zwixern Skrevet Februar 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2005 begynn med kammene til kjetil i denne tråden :) http://members.tripod.co.jp/japancarexport/GDB_spec_C_injector.jpg Så kan du kjøpe bremsene til skillz2k.. Er liksom litt fjernt å be selgere folk komme med ting du kan kjøpe.. best å lete selv eller bestemme eg for ting man vil ha, og så finne det.. Kan sikkert remse opp 1000 ting til din bil som jeg vet er tilsalgs, så bare for deg å gå ut og skjekke de salgsforumene som eksisterer på dette... Lykke til med bilen !! Jeg vet ikke hva som er greit å begynne med. derfor jeg syntes det hadde vært greit om folk kunne kommet med ting som de visste passet. og hadde hjulpet hos meg. Så hvis du vet hva jeg bør begynne med, og rekkefølge. Så setter jeg pris på om du gidder å ramse opp litt :) Siter Vw Touran 2.0DSG 5s Audi Cabriolet Nissan KingCab Audi Coupe Q. 77 Boble Roadster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zwixern Skrevet Februar 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2005 Ingen som har 90 dører å selge meg for en grei penge da? Siter Vw Touran 2.0DSG 5s Audi Cabriolet Nissan KingCab Audi Coupe Q. 77 Boble Roadster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet Februar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2005 Jeg vet ikke hva som er greit å begynne med. derfor jeg syntes det hadde vært greit om folk kunne kommet med ting som de visste passet. og hadde hjulpet hos meg. Så hvis du vet hva jeg bør begynne med, og rekkefølge. Så setter jeg pris på om du gidder å ramse opp litt :) Jo, men dette er å begynne i feil ende ser du :) det du gjør, er å se på andre golfer, henter litt inspirasjon og velger en stil du vil følge... se hvilke mods du selv vil gjøre og hvordan du vil ha bilen din.. å kaste på en haug av ting som er populært kan lett bli kræsj, så trikset er å bestemme deg for hvordan du vil ha det og hva du liker, og så gå ut og kjøpe det... Dessuten må en som regel betemme seg for prioriteringsområder, siden folk med golf 2 ikke er millionærer :) velg derfog om du vil arbeide med eksteriør, interiør, motor osv først.. lurt å gjøre seg ferdig med en av disse kategoriene og flytte seg videre til neste... etter en stund, mye penger og mye arbeid, så sitter du da med den bilen du ville ha :) Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Februar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2005 etter en stund, mye penger og mye arbeid, så sitter du da med den bilen du ville ha :) Skjer aldri.... Det er alltid mer.... Alltid... Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet Februar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2005 Skjer aldri.... Det er alltid mer.... Alltid... He, he.. sant nok :) er kun totalt original stil på biler som kan helt avsluttes.... Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zwixern Skrevet Februar 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2005 Jeg er ganske hendt. så jeg kan arbeide med intreør og sånt selv. Er ikke så allvår mye mere å gjøre på ekstreør. Så er motoren som er fortsatt orginal. 160hk :) Siter Vw Touran 2.0DSG 5s Audi Cabriolet Nissan KingCab Audi Coupe Q. 77 Boble Roadster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Februar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2005 He, he.. sant nok :) er kun totalt original stil på biler som kan helt avsluttes.... Men så kommer man til det stadiet at man hele tiden bytter ut orginaldelene med litt bedre orginaldeler. :P Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golk killer Skrevet Februar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2005 Jeg er ganske hendt. så jeg kan arbeide med intreør og sånt selv. Er ikke så allvår mye mere å gjøre på ekstreør. Så er motoren som er fortsatt orginal. 160hk :) e det 160hk i 1,8 16V? hmmm Siter :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zwixern Skrevet Februar 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2005 e det 160hk i 1,8 16V? hmmm tror ikke det er no anna enn effekt anlegg og luftfilter... har ikke helt fått med meg hva som er gjort med den. Vil få litt mere hk. nærmere 200hk, så kommer jeg til å satse mye på utseneede. Må jeg ha turbo osv for å oppnå 200? Siter Vw Touran 2.0DSG 5s Audi Cabriolet Nissan KingCab Audi Coupe Q. 77 Boble Roadster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golk killer Skrevet Februar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2005 tror ikke det er no anna enn effekt anlegg og luftfilter... har ikke helt fått med meg hva som er gjort med den. Vil få litt mere hk. nærmere 200hk, så kommer jeg til å satse mye på utseneede. Må jeg ha turbo osv for å oppnå 200? trudde det bare var 130 eller noe i 16Vene jeg:) jaja, vis du får 30 hk av luftfilter og effektanlegg e jo det supert:) lol... Siter :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg