-EKS- Skrevet August 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2005 Vector: Takk takk.. :) Mvh E-K Racing Siter - BMW E90 D Msport 2008 - Alpine white, 19" black CSL`s++ - VOLVO 940 b230fk, 16v tubro, m90, add on, Megasquirt, 300hk osv. prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Philip520 Skrevet August 13, 2005 Rapporter Share Skrevet August 13, 2005 Skjer a Kris? Skulle kjørt kjærra di opp til Ruben i mårra. Men kjipt å kjøre da! Blir party for alle penga da! cheers Siter - 1989 BMW 520 - 1986 Audi 100 2.3 - 1982 Datzun Bluebird 1.8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s90r Skrevet August 13, 2005 Rapporter Share Skrevet August 13, 2005 Nå begynner det å nærme seg cheers Skal på Ål, så da må den være ferdig!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet August 13, 2005 Rapporter Share Skrevet August 13, 2005 detta vart pent kenneth. skal du hele helga på ål, eller kollonne på lørdagen? Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DFR Skrevet August 13, 2005 Rapporter Share Skrevet August 13, 2005 Ja den var fet! dritrå i den fargen også....er det Super DTM felger? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hilmar Skrevet August 13, 2005 Rapporter Share Skrevet August 13, 2005 Nå begynner det å nærme seg cheers Skal på Ål, så da må den være ferdig!!! Skal den ikke senkes? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s90r Skrevet August 13, 2005 Rapporter Share Skrevet August 13, 2005 Mambo: Drar oppover på lørdags morgen. Blir jo opplegg på Tippen på fredag vettu hellothere . Og på søndeg blir det tur til RightOn på Gardermoen. Kan jo møtes på Veme, og kjøre sammen oppover. DFR: Det er Rondell Design58 8,5 x 18. Super DTM er helt like, men det er replika felger. Felgene ble råe dem, men til sommeren blir det Works :D Hunder å førr: Bruk hue! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet August 13, 2005 Rapporter Share Skrevet August 13, 2005 ser bra ut den bilen der!, har du no flere bilder da? Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s90r Skrevet August 13, 2005 Rapporter Share Skrevet August 13, 2005 Nei, har ikke tatt flere bilder ennå. Bilen er ikke helt ferdig, så jeg venter til jeg kan ta skikkelige bilder av den :) Og da skal jeg legge ut flere. Men hvis du tar en tur til Ål 27. august, så står den nok der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet August 13, 2005 Rapporter Share Skrevet August 13, 2005 Blir nok bra det der,men senking og er r-frontspoiler hadde blitt skikkelig gromt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s90r Skrevet August 13, 2005 Rapporter Share Skrevet August 13, 2005 Ja, skal ha den litt lavere. Er ikke fan av kjempelave biler. Har lyst til å komme meg litt rundt også. Men det som er rart er at bilen har det samme understellet i år som i fjor. I fjor spiste hjulene mine opp innerskjermene (org. 960 front), mens nå er den høyere! :confused: Fram med kappen!! cheers V70R nederdel kommer til vinteren, sammen med coilover rund baut:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet August 13, 2005 Rapporter Share Skrevet August 13, 2005 Ja, skal ha den litt lavere. Er ikke fan av kjempelave biler. Har lyst til å komme meg litt rundt også. Men det som er rart er at bilen har det samme understellet i år som i fjor. I fjor spiste hjulene mine opp innerskjermene (org. 960 front), mens nå er den høyere! :confused: Fram med kappen!! cheers V70R nederdel kommer til vinteren, sammen med coilover rund baut:) Høres bra ut,skal bli moro å se om noen klarer å fange den på film om den nå skal brukes.Er vel ingen som har over 400 hk for å dra campingvogn? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DFR Skrevet August 13, 2005 Rapporter Share Skrevet August 13, 2005 Synes bilen hadde kledd 850R-underdelen bedre men det er jo bare en smaksak... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet August 13, 2005 Rapporter Share Skrevet August 13, 2005 Synes bilen hadde kledd 850R-underdelen bedre men det er jo bare en smaksak... 850r spoilern passer iallefall MEGET godt på en 960. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurnPr00f Skrevet August 13, 2005 Rapporter Share Skrevet August 13, 2005 Høres bra ut,skal bli moro å se om noen klarer å fange den på film om den nå skal brukes.Er vel ingen som har over 400 hk for å dra campingvogn? hahaha, enig.. har ikke 400hk til pynt vettu :P Siter -940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd -745TIC hehe :P x740TIC 86 modTråd x245TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg