nitewlkr Skrevet Februar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2005 gjerne det..men ikke så vanvittig farlig med grenrør tror jeg. ender vel opp med at jeg sveiser eget anlegg fra grenrør og bak. tenkte meg to utblås også.hvor mye er "dobbelt så my som vanlig 8v rør..." hvor mye koster egentlig et vanlig grenrør? vanlig koster vel ca 4-5k.... Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rallye Skrevet Februar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 Ja sist jeg så edelstahl til salgs kostet det vell ca 8k så etter min mening koster det litt mer en det smaker kan en vell si.. :D Men jeg skal sjekke opp det der andre grenrøret Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Februar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 Edelstahl lager\laget også grenrør til g60 syncromen de koster ca dobbelt av vanlige grenrør For en tid tilbake var det også et engelsk firma som laget grenrør til g60 syncro kommer ikke på navnet akkurat nå... Men de har vertfall sluttet men det hender det dukker opp et og annet på ebay.co.uk kan godt sjekke opp navnet på fabrikaten viss det er ønskelig.. Det var Volkspeed som laget disse. Kommer vel uten kat om jeg ikke husker feil. Mulig at PSD/G-Werks kommer til å lage en batch med grenrør. Ta kontakt hvis noen har lyst på :D Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rallye Skrevet Februar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 Jobber selv med å få laget et parti med grenrør.. har alle målene på de også... ;) stemmer at det er uten kat ja.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg