jettamaster Skrevet Februar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 pris på bakstilling?? passer vel på ein jetta II vel?? tilstand, komplett??' det er vel mulig å sende den med hurtigruta vel?? Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet Mars 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2005 pris på bakstilling?? passer vel på ein jetta II vel??tilstand, komplett??' det er vel mulig å sende den med hurtigruta vel?? ' 800,- for bakstillingen...perfekt stand.. er uten calippere å skiver.. Ja hurtigruta funker fint :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet Mars 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2005 Har fortsatt alt dette liggende..kom med skam bud Dele motor: Blokk med 3hele stempler, toppen har jeg ikke fått sjekka uten om at den mangler eksos ventilene deler fra en dele bil: dynamo Komplett takluke Dør v.s Bakluke m/vingen og ledningsnett.. orginal IC Bakstilling Travers m/bærearmer Komplett eksos anlegg Katalysator Orginal fjærer Fanger foran og bak Komplett varm apparat Hovedlysa Baklysa (rødfarget) vindusvisker m/ motor spyletank m/motor taktrekk dørtrekk(stoff) også de bak (side trekkene) +++mye deksel i fra innredningen (Sort) __________________ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kniff Skrevet Mars 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2005 hvor mye for den svarte lille leppa på frontfangeren?? Hvis du selger den separert da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Mars 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2005 Hvor mye for taktrekk, og dørtrekket på begge dører ? Får vel det billig siden jeg har bursdag strax ?:D;) Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tor_s_sumstad Skrevet Mars 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2005 pris på baklyktene? Er de helt røde? rødt glass på ryggelys, blinklys osv... Siter Das Auto 09mod Golf VI 2.0TDI 4motion Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet Mars 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2005 Funker taklukemekanismen perfekt? Gr framover og bakover? Solgt krengestagget? pris for div... Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet Mars 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2005 Takluka fungerte perfekt, den er komplett med alt...lednigsnett, bryter osv Baklyktene er lakkert rød med foliatec farge.. Har desverre ikke den orginale front leppa... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjelli Skrevet Mars 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2005 "speedo boks" har du det? Er det mye forskjell fra en vr6 til en g60 i "speedo boksen"? har du tåkelykter fremme? pris? -bjelland Siter [X]Golf 4 TDI Highline [X]VW Corrado VR6 =)=) Golf MK1 GTI -- Golf MK2 bruksbilla Opel Combo - Perfekt Båtsøkke Sport lukter bensin,idrett lukter svette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet Mars 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2005 "speedo boks" har du det? Er det mye forskjell fra en vr6 til en g60 i "speedo boksen"? har du tåkelykter fremme? pris? -bjelland Hva mener du med speedo boks? Har de, men det er en liten brest i begge... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjelli Skrevet Mars 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2005 Jeg tenker på hele boksen med speedo viser turtall viser olje temp o.s.v skal muligens handle en vr6 til helga. men det er en usa modell som viser miles så jeg tenkte jeg skulle bytte om hele "boksen". Fatter du hva jeg mener? :rolleyes: Siter [X]Golf 4 TDI Highline [X]VW Corrado VR6 =)=) Golf MK1 GTI -- Golf MK2 bruksbilla Opel Combo - Perfekt Båtsøkke Sport lukter bensin,idrett lukter svette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet Mars 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2005 Ja sjønner, men den solgt jeg med motoren.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Team VR6 Skrevet Mars 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2005 Har du grøfte lys? Siter Det er ikke farten som dreper... Det er vei standaren i norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet Mars 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2005 ja...men med en liten brest i hver.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Team VR6 Skrevet Mars 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2005 ja...men med en liten brest i hver.. Okey....... Siter Det er ikke farten som dreper... Det er vei standaren i norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg