Audicab Skrevet Februar 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2005 "uorginale deler": Supersprint Mellompotte H&R Krengehemmer bak Dele motor: Blokk med 3hele stempler, toppen har jeg ikke fått sjekka uten om at den mangler eksos ventilene deler fra en dele bil: dynamo Komplett takluke Dør v.s skjerm v.s Bakluke m/vingen orginal IC Bakstilling Travers m/bærearmer Komplett eksos anlegg Katalysator Orginal fjærer Fanger foran og bak Komplett varm apparat Hovedlysa Baklysa (rødfarget) vindusvisker m/ motor spyletank m/motor taktrekk dørtrekk(stoff) også de bak (side trekkene) +++mye deksel i fra innredningen (Sort) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
123654852 Skrevet Februar 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2005 hvor mye for H&R Krengehemmer? har du noe bilde av den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndyB Skrevet Februar 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2005 du har ikke en utluftingslange som går fra motoren og inn i luftfilteret?? Siter Min prosjekt tråd: PASSAT GT http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1437337#post1437337 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2-GTi Skrevet Februar 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2005 du har ikke en utluftingslange som går fra motoren og inn i luftfilteret?? Returslangen ? Den har jeg ... Siter Raymond 89' Audi CTQ 83' GTi (2 stk) 96' GSX-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfer Skrevet Februar 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2005 kjøper baksete hvis du har. evt. andre som har corrado baksete :confused: ?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfer Skrevet Februar 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2005 kjøper baksete hvis du har. evt. andre som har corrado baksete?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet Februar 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2005 hvor mye for H&R Krengehemmer? har du noe bilde av den? Ser at den koster 320 euro ny, tenker meg 700 spenn for den... Har ikke fått tatt noe bilde...men du finner det på H&R sine hjemme sider... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gringo Skrevet Februar 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2005 kjøper baksete hvis du har. evt. andre som har corrado baksete :confused: ?? Unskyld meg, men skulle ikke du ha mitt baksete ? Siter Instant maniac - just add wheels! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Februar 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2005 hvor mye for komplett eksos ?? pris også på supersprint mellompotte ?? Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet Februar 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2005 500,- for hele eksosen (bakpotte og mellompotte) 500,- for supersprint potta Har ikke baksete, solgt for leng å leng siden :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Februar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2005 vet du om det blir forskjell på lyd hvis jeg har på supersprint mellomopotta og resten orginalt ? Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Februar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2005 En ting til : Har du rammen som er rundt alt i midtkonsolen(?) der cd-spiller, luftkanaler, varme/kald luft reguleringen og sånt sitter ?? Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet Februar 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2005 Ja helt klar forskjell, den potta er bare 1/3 av den orginale mellompotta. Den rammen har jeg ja :) strøken Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Februar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2005 hmm...noe av det du har er jeg intr i...men har ikke altfor mye å rutte med. Gi meg en HYGGELIG samlet pris på orginalt eksos anlegg, supersprint mellompotte og den ramma da :D Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet Februar 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2005 1000,- det er en meget hyggelig pris :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg