JuB Skrevet Februar 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2005 Hei, i den senere tid har jeg sett at motoren ikke blir skikkelig varm, hvertfall etter som hva måleren i dashbordet sier. Uansett hvor lenge jeg kjører går den ikke over 80 grader, å dette er vel i det minstelaget? Er det noen enkle ting jeg kan sjekke før jeg kjøper nye deler? Er vel muligens termostaten som er gåen.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Besteveskant Skrevet Februar 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2005 Hei, i den senere tid har jeg sett at motoren ikke blir skikkelig varm, hvertfall etter som hva måleren i dashbordet sier. Uansett hvor lenge jeg kjører går den ikke over 80 grader, å dette er vel i det minstelaget? Er det noen enkle ting jeg kan sjekke før jeg kjøper nye deler? Er vel muligens termostaten som er gåen.... 100% termostaten.. Min var også sånn ,men tempen går nå opp til 85-90 grader etter jeg byttet den..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet Februar 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2005 Har du en ca. pris på denne? Hvor står den? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Besteveskant Skrevet Februar 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2005 Har du en ca. pris på denne? Hvor står den? :) Den koster vel ca 100 lappen ++.. Du må ta ned servopumpa, så du kommer til de to skruene som holder termostathuset... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet Februar 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2005 Okay, satser på å få fikset dette i helgen.. 0 feil på eu-kontrollen på mandag også :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg