T0mmen Skrevet Februar 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2005 Legger ved nye bilder her, med tekst. Subbene er av type DynaBel DY-9412. De er som nye, og må spilles inn før de kjøres hardt med, og forsterkeren er noen år gammel, men funker utmerket. Den trenger et strøk lakk, dette kan jeg gjøre før salg såklart. Subben følges det med papirer som kvittering, org. eskene med henglser osv på. Ble meget overasket over de, spiller noe vanvittig til prisen. Selges grunnet at jeg har en 15" Stroker som jeg selv skal bruke. Bass kasse kan følge med om ønskelig. Ta kontakt om int, event spm. Her er iallefall tingerne som er til salgs. Mvh Tommen Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet Februar 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2005 T0mmen skrev: Her er en sinnsykt anlegg, for de som ikke har lommeboka full av penger. http://www.soundpressure.no/phpBB2/viewtopic.php?t=1227 Se på denne annonsen, og kontakt meg om int. Pris kan disk. Jeg som selger. Som nytt..! Mvh Tommen ville fikset den linken :) er til et member restricted area :) Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Februar 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2005 Beklager dette, men har det noe å si om den ligger der eller må jeg fjerne den? Mvh Tommen Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Februar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2005 T0mmen skrev: Her er en sinnsykt anlegg, for de som ikke har lommeboka full av penger. http://www.soundpressure.no/phpBB2/viewtopic.php?t=1227 Se på denne annonsen, og kontakt meg om int. Pris kan disk. Jeg som selger. Som nytt..! Mvh Tommen kan du klippe og lime den annonsen inn her. gidder ikke å registere meg for å se på den. Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriklh Skrevet Februar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2005 hvor mye er det snakk om for alt? har du no spec på forsterkeren? Siter VW Caddy, bruksprosjekt. (1,8l motor og 5 trisnskasse Ønskes) crosscart 180ccm *hjemmebygget* Vw boble SELGES I DELER vw polo 92` TRENGER VENSTRE FORSKJERM Croscart med gsxr 750 motor 140hp under konstruksjon Transit 1979 russebil SELGES Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Februar 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2005 Nå er subbene borte, men forsterkeren ligger igjen. Subbene ble bytta mot en Phoenix Gold ZPA 0.5 Forsterkeren er på 2x270w i 8 ohm, 2x540w i 4 ohm og 2x1000w i 2 ohm. Også er det en 120 amp sikring i den..Nå skulle jeg kobble den opp på 6x9" her om dagen, og Protect lampa lyste, så dette må jeg se på. Men som sagt, forsterkeren er fortsatt til salgs. Mvh Tommen Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_Dos Skrevet Februar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2005 Skal du ha mye for de??? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oorzako Skrevet Februar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 Er interessert, hvor mye har du tenkt deg for den? Stand på den? Siter - Nissan Primera GT prosjekt - http://www.bilforumet.no/prosjektforum/241847-primera-p10-prosjekt.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Februar 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 Som sagt, så skal jeg titte litt på den selv nå. For protect lampa lyser, når jeg kobbla den opp med ZPA'en min. Men det kan være dårlig kontakt på - inne i forsterkeren, for den har vært lodda før. Om ikke, så er det en liten bagatell, for den tar strøm inn. Men når dette er fikset, så er den klar til slags. Om jeg ikke får ordna den, får han som ødla den kjøpe den. Til dere som er int: Send meg en PM så skal vi diskutere pris her. Mvh Tommen Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg