PerryZaphire Skrevet Mars 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2005 Jepp.. legger det ut her når den tid kommer tenker jeg. Men på de sideskjørta, så mangler det et deksel på hver side. Bare så du veit det liksom.. ;) bare 1 på hver side? vel går an å skaffe det da ;) Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet Mars 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2005 bare 1 på hver side? vel går an å skaffe det da ;) Jepp.. går helt sikkert an å skaffe. *tenke litt* Blir kanskje aktuelt å bytte litt også. Trenger cd-spiller og litt anlegg greier. hehe lol Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Mars 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2005 Jepp.. går helt sikkert an å skaffe. *tenke litt* Blir kanskje aktuelt å bytte litt også. Trenger cd-spiller og litt anlegg greier. hehe lol hehe har en 2 kanales forsterker liggende ute i bilstereo salg... :) Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet Mars 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2005 hehehar en 2 kanales forsterker liggende ute i bilstereo salg... :) hehe.. trenger først og fremst cd-spiller. Men er litt kraftig forsterker hadde jo også gjort susen. Hvor mange watt er den på? Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Mars 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2005 hehe.. trenger først og fremst cd-spiller.Men er litt kraftig forsterker hadde jo også gjort susen. Hvor mange watt er den på? uhm... tja... tror det er 2x50w eller noe... :) Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet Mars 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2005 uhm... tja... tror det er 2x50w eller noe... :) Må ha cd-spiller først. Må jo ha lyd før forsterker'n blir nyttig. hehe Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet April 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2005 Da har jeg bytta den bensinpumpa som sitter under bilen. Fikk en av skillz2k her på forumet (Takk!! thumpsup ). Men det var ikke den som var problemet. Bilen liker fortsatt ikke å stå lenge (5- 10 min) på tomgang. Skal bytte den pumpa i tanken nå snart, for å se om det er den. Noen som vet om det kan være noe annet? Som jeg kan skjekke? Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.jenssen Skrevet April 8, 2005 Rapporter Share Skrevet April 8, 2005 Garantert pumpa i tanken. Min har også vært sånn, totalt allergisk mot å stå på tomgang. Særlig hvis det var under 1/2 tank. Bytt den, så blir det nok bedre! Siter 01 Passat 1,9tdi Variant 94 Golf 3 1,8CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet April 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2005 Garantert pumpa i tanken. Min har også vært sånn, totalt allergisk mot å stå på tomgang. Særlig hvis det var under 1/2 tank. Bytt den, så blir det nok bedre! Skal bytte så fort som mulig! "Fint" at det er flere som har hatt det samme problemet da. Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.jenssen Skrevet April 8, 2005 Rapporter Share Skrevet April 8, 2005 Den er kjempelett å bytte, tok meg knapt 5min. Siter 01 Passat 1,9tdi Variant 94 Golf 3 1,8CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.jenssen Skrevet April 8, 2005 Rapporter Share Skrevet April 8, 2005 Kan godt være lurt å alliere seg med et par nye slangeklemmer...8-13mm diameter...slangene er vel ca en cm i diameter. Siter 01 Passat 1,9tdi Variant 94 Golf 3 1,8CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet April 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2005 Kan godt være lurt å alliere seg med et par nye slangeklemmer...8-13mm diameter...slangene er vel ca en cm i diameter. Okay.. takk for tipset mr.jenssen! Litt slit å måtte ut med anlegget og sånt da, men må man så må man. Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.jenssen Skrevet April 9, 2005 Rapporter Share Skrevet April 9, 2005 Okay.. takk for tipset mr.jenssen! Litt slit å måtte ut med anlegget og sånt da, men må man så må man. Ja, vet, men jeg bygde anlegget med tanke på at pumpen nok måtte byttes før eller siden....:D Så det var bare en 8-10 skruer for å få bort deksler, pynteplater osv så var det bare å bytte. Siter 01 Passat 1,9tdi Variant 94 Golf 3 1,8CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet April 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2005 Da har jeg bytta pumpa i tanken også. Lot den stå på tomgang en god stund. Og alt virker som det er i orden. :peace: Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.jenssen Skrevet April 9, 2005 Rapporter Share Skrevet April 9, 2005 Kjempefint at det ble bra! thumpsup Siter 01 Passat 1,9tdi Variant 94 Golf 3 1,8CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg