Celica rules! Skrevet April 5, 2007 Rapporter Share Skrevet April 5, 2007 Nice!!;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svends3n Skrevet April 5, 2007 Rapporter Share Skrevet April 5, 2007 Første turen i år. Må se å få byttet fronten snart :P Meget pen bil! Hvilke felger er det? Siter VW Golf VR6 Tornado Golfen VR6 Dusty Mauve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet April 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2007 Takk, alle sammen! Felgene heter Dezent Cup. Fronten er helt orginal med unntak fra den emblemsfrie grillen som er fra Mattig. Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw320i Skrevet April 5, 2007 Rapporter Share Skrevet April 5, 2007 strøken bil du har:) blei mye finere med rally fronten. Siter - 2001 peugot 307 2.0 hdi bruksbil - 1985 vw golf 16v gasser prosjekt - 1994 volvo 850 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet April 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2007 Jo takk! Har en grill-list som muligens skal på etterhvert også, men vi får se. Har ikke bestemt meg enda. Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet April 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2007 Jeg har ikke koblet opp lyktene enda. Sliter litt med dette. Noen som vet hvilken ledninger som skal hvor bak på lyktene? Parklyset er greit. Det har jeg fått til å virke, men nærlyset kommer ikke på. Skulle gjerne sett noen bilder av hvordan det ser ut bak lykta hos noen med rallye lykter. Ellers.. Hvis noen vet hva som kan være feil, så skrik ut. Kunne gjerne også sett bilder av rallye-lykter med fjernlys på og nærlys på. Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet April 9, 2007 Rapporter Share Skrevet April 9, 2007 Ble skam-pent med rallyefronten som alt annet :) Men "henger" fangeren litt? Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet April 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2007 Ble skam-pent med rallyefronten som alt annet :) Men "henger" fangeren litt? Takk! Hmm.. Når du sier det, så ser det sånn ut på bildene ja! Kan ikke si jeg har lagt merke til det før. Må undersøkes! Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet April 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2007 Fant feilen med lyktene i dag. En sikring som var gått på venstre side og innvendig brudd i en kabel på høyre siden. Må si jeg klødde meg i hodet en periode, men fant det ut til slutt. Hadde en liten kjøretur nå i kveld, og tok så klart noen bilder. Syns nærlyset er en del bedre med disse lyktene. Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet April 17, 2007 Rapporter Share Skrevet April 17, 2007 very nice:) har du koblet ut midterste pæra i baklampa, og koblet på de to andre? Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet April 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2007 Stemmer bra det :) Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet April 17, 2007 Rapporter Share Skrevet April 17, 2007 bra da, ikke alle som har sånt. litt morsomt med sånne smådetaljer som gjør det litt annerledes:) Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet April 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2007 Ja, det er klart det. Litt morsom når ikke alle har gjort det. Morsomt at det legges merke til også. :thanks Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet April 18, 2007 Rapporter Share Skrevet April 18, 2007 jupp! forandring fryder:D husker du i farta hvor mye olje bunnpanna på g60 tar? skal handle inn for oljeskift etterpå! Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet April 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2007 Oljeskift er ikke dumt! Er 3.8 liter med filter på G60. :thumb Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg