Assi! Skrevet Februar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2007 Får du gangen i det? Hvordan blir det med å godkjenne bygget? Driver med det samme selv, håpet på å få det godkjent i løpet av den førstkommende uke. Har litt igjen å gjør før den tid får å si det slikt ( Se siggen, 16v golfen ) Siter MB 211 270CDI 03` MB 210 E230 96` X : Volvo 850 T5-R 95` , MB E230 96`, MB 300CE-24 91`, BMW E36 318 92`, VW Golf II GTI 85`og G60 90`, VW Polo 6N 97`. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet Februar 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 Får du gangen i det? Hvordan blir det med å godkjenne bygget? Driver med det samme selv, håpet på å få det godkjent i løpet av den førstkommende uke. Har litt igjen å gjør før den tid får å si det slikt ( Se siggen, 16v golfen ) Står stille her. Har ikke hatt mye tid til overs den siste tida, men håper jeg får begynnt litt snart om ikke altfor lenge. Har ikke så mye annet og si foreløpig.. Lykke til med godkjenning av din! Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet Mars 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2007 Har handlet meg ny delebil igjen. 1991 Passat GT G60 Syncro. Plukker abs systemet fra denne og bruker det på golfen. Fikk også med en G-lader ekstra + et rep-sett for overhaling av g-lader + flere deler :) Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet Mars 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2007 Her kommer noen bilder av den. Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet Mars 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2007 Første turen i år. Må se å få byttet fronten snart :P Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet Mars 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2007 blir bra:) tøffe felger forresten! Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet Mars 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2007 blir bra:) tøffe felger forresten! Takk! Noe treff på gang snart eller? Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet Mars 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2007 vet ikke, må da la seg gjøre å ordne noe slags minitreff i allefall? Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet Mars 31, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2007 Ja, det syns jeg vi må få til. Si i fra hvis det er noe på gang :) Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pasadena Skrevet April 1, 2007 Rapporter Share Skrevet April 1, 2007 Skal du selge noen deler fra passaten? Interiør f.eks.? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet April 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2007 Skal du selge noen deler fra passaten? Interiør f.eks.? Ja, skal selge deler jeg ikke trenger. Send PM om du trenger noe. Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet April 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2007 Da var rallye fronten endelig på plass! Bilder sier mer enn tusen ord.. Jadda! :D Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kleiven Skrevet April 4, 2007 Rapporter Share Skrevet April 4, 2007 Pent :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet April 4, 2007 Rapporter Share Skrevet April 4, 2007 fan asså,nå vil jeg ha Rallye fronten min på plass igjen:yodude: Helt ny kopi front? Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet April 5, 2007 Rapporter Share Skrevet April 5, 2007 satan, så nice!:) Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg