Fonzo Skrevet November 20, 2006 Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 :omfg Fy feite for en Rå golf du har.. Har en 90 mod sjøl, men den er på langt nær så RÅ som din :shake Siter [06 VW Golf V 1,9 TDI] [97 Mitsubishi Galant GLX] Solgt [98 Honda Civic hb] Solgt [90 VW golf II gl] Solgt [92 Volvo 240 gle] solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet November 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 Sier ikke noe jeg :P Men men.. må vel muligens ha ny da.. Bare finne noe annet som kan lakkeres samtidig. For det er vel ingen vits i å prøve å rette det ut? Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet November 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 Det ser veldig ut som den kjipe grillen, ja. Ville heller kjøpt Mattig. Jeg har 3 rallye fronter, og har mattig til alle. Har kastet 2 slalomgriller allerede. Ikke tvil om kvaliteten på Mattig ihvertfall. Koster ikke mer enn en liten 1000lapp ferdig med frakt og moms fra Tyskland (eBay.de). Men nå har du jo allerede lakket den, så da er det jo litt kjipt å finne ut sånt nå. Men men. Du har ikke en til salgs? Jeg mildt sagt su*** i tysk. Må vel finnes noen andre butikker som selger. Engelske sider kanskje? NBS har vel kanskje? hmm.. Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet November 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 :omfg Fy feite for en Rå golf du har.. Har en 90 mod sjøl, men den er på langt nær så RÅ som din :shake Takk for det.. :) Koselig med slike kommentarer selv om bilen ikke er ferdig enda. Kan ikke si jeg har sett golfen din, men du kan jo lage en tråd om den. (hvis du ikke allerede har gjort det da.) :D Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet November 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 Siste finish ble gjort i dag. Bumpershine og glass/ruterens ble gjort. Nå blir prosjektet til Mmarius 1. pri fremover for en liten stund. Siste bildet av golfen for nå. Holder tråden oppdatert når det skjer noe. :) Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet Desember 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 Nye gulvmatter. Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Desember 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 nice! i wonder..hvor får man tak i slike wolfsburg matter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Desember 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 http://www.justmatz.co.uk blant annet. Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet Desember 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 Danmark. HoVWdiAudi lettere sagt! Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.jenssen Skrevet Desember 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 Mycket bra, får litt inspirasjon til å gyve løs på min igjen når jeg ser hvor bra din blir...de er jo ikke så fryktelig ulike utseendemessig. Siter 01 Passat 1,9tdi Variant 94 Golf 3 1,8CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet Desember 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 Takk! Lenge siden du har gjort noe med din golf eller? Kan ikke si at jeg husker å ha lest noe på lenge hvertfall. Du har en veldig fin golf! Absolutt! :) Har du noen planer eller? Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.jenssen Skrevet Desember 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 Ja, kan vel si det - sånn ca 1 1/2 år siden jeg har gjort noe med den. Den står i oppvarmet garasje og bare og venter på at jeg skal få opp motivasjonen, og få tid til å gjøre noe med den. Husoppussing pluss baby har tatt sin tid. Planer? Tja... Har liggende ny bakluke, audi80 takluke...vurderer å hellakkere breddere og fangere, med tilhørende cleaning, og litt køståm her & der. Har bl.a racingtanklokk som jeg har tenkt å felle inn, fjerning/flytting av noen viskere, A6-håndtak, + ombygging og opptrekking av interiør i alcantara....men om det blir noe av eller om jeg selger den vet jeg ikke. Får se litt an. Vurderer å kjøpe meg 2003/2004 Passat st.vogn og ha den som prosjekt... Overordnet mål er iallefall å ha skiltene på den iløpet av våren. Siter 01 Passat 1,9tdi Variant 94 Golf 3 1,8CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svends3n Skrevet Desember 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 fy f... de setene så bra ut! har alle edition one modellene disse setene? Siter VW Golf VR6 Tornado Golfen VR6 Dusty Mauve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet Desember 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 Ja, kan vel si det - sånn ca 1 1/2 år siden jeg har gjort noe med den.Den står i oppvarmet garasje og bare og venter på at jeg skal få opp motivasjonen, og få tid til å gjøre noe med den. Husoppussing pluss baby har tatt sin tid. Planer? Tja... Har liggende ny bakluke, audi80 takluke...vurderer å hellakkere breddere og fangere, med tilhørende cleaning, og litt køståm her & der. Har bl.a racingtanklokk som jeg har tenkt å felle inn, fjerning/flytting av noen viskere, A6-håndtak, + ombygging og opptrekking av interiør i alcantara....men om det blir noe av eller om jeg selger den vet jeg ikke. Får se litt an. Vurderer å kjøpe meg 2003/2004 Passat st.vogn og ha den som prosjekt... Overordnet mål er iallefall å ha skiltene på den iløpet av våren. Må ikke selge da. Jeg syns det hvertfall er morro å ha noe å pusle med, og planene dine høres ikke dumme ut :) Hold oss oppdatert hvis du skulle finne på å begynne på den! Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet Desember 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 fy f... de setene så bra ut!har alle edition one modellene disse setene? Setene er bra de ja! Vil tru at alle edition one har sånne seter, uten å si det helt sikkert. Men det kan sikkert noen andre svare på. :) Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg