vw-vegard Skrevet Juni 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 behold den sånn a ! clean look :D hehe neida.. vi gleder oss til fortsettelsen :) Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet Juni 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 Mye hadde du tenkt deg for breddinga? Er den komplett? Så det mangla ett deksel ved jekk festet der... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Juni 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 hehe, da var det ikke bare jeg som så no rart da :P Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet Juni 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 behold den sånn a ! clean look :D hehe neida.. vi gleder oss til fortsettelsen :) Hehe.. Kan vel trygt kalle det siste bildet clean look! Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Juni 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 hehe, det tørr jeg påstå :) er bilen klar til rudskogen eller ? Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet Juni 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 Mye hadde du tenkt deg for breddinga? Er den komplett? Så det mangla ett deksel ved jekk festet der... Ja, jeg vil si at breddinga er litt shabby. I mine øyne egner det seg mer for lakkering, altså ikke bruke det som det er nå. Mangler et deksel eller to ja. Selges relativt billig. Men dette er ingen salgsannonse da. :P Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet Juni 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 Du har PM! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet Juni 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 hehe, det tørr jeg påstå :) er bilen klar til rudskogen eller ? Tørr ikke lenger si når den er ferdig jeg. Klarer aldri å holde det uansett.. hehe Skal igjennom 3-4 steder før jeg får skilt på den osv. Og det kan ta tid hvis ventetiden er lang. Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Juni 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 ja ok, da får vi bare følge med i tiden fremover:thumb Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet Juni 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 Fikk kjøpt meg nytt batteri i går. :) Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Juni 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 pris på batteriet? :P vurderer sånn selv:P Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet Juni 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 Måtte gi kr. 2159,- for det. Men det er vel verdt penga håper jeg. Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet Juni 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 Måtte gi kr. 2159,- for det. Men det er vel verdt penga håper jeg. jeg ga 1800for ett slikt ett på thorshov, knallbra batteri Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.jenssen Skrevet Juni 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 Bestemt deg for farge nå da? Siter 01 Passat 1,9tdi Variant 94 Golf 3 1,8CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet Juni 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 m'm Har bestemt meg ja. Venter litt med å si det jeg.. hehe Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg