The cowboy Skrevet Januar 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2003 Presset Hondan MAX ut... Litt dragging: Litt mørkt kanskje :\ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magzmod Skrevet Januar 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2003 Hmmm... vært på Autobahn idag? :) Er du forresten kompisen til Robert, eller tar jeg helt feil? Siter - magz - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Januar 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2003 Go for it. =) Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cozzie Skrevet Januar 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2003 Civic 1.3 ? Siter - 1993 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1992 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1991 Audi 100 C4 2.3E AAR 10v Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Integrale Skrevet Januar 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2003 gikk litt fælt det der! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Januar 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2003 Originally posted by magzmod Hmmm... vært på Autobahn idag? :) Er du forresten kompisen til Robert, eller tar jeg helt feil? Han er nok det.. Den ene av de to bilene som står "lined up" er meg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Januar 29, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2003 bare som info.. jeg blåste han begge ganger vi kjørte.. heh heh heh fatality Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elvis Skrevet Januar 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2003 åka hardt, åka honda.... bra ikke onkel ricardt var ute da, sammen med pelle politi bil.... Siter If I can't take it with me to heaven, I'm going drive it strait to HELL.... Nissan Cherry 1,3gl - 85 (bruksbil) Kadett C -77 prosjekt X-1/3 Volvo 360 WRC (slæddebil) X-'75 volvo 240 ->VOLVO<- (verdens raskeste landbruks maskin!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Januar 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2003 Originally posted by The cowboy bare som info.. jeg blåste han begge ganger vi kjørte.. heh heh heh fatality heyyou For det første: Jeg stilte tenningen min på magefølelse... For det andre: Eksosen min hoppet av begge gangene, når jeg var kommet til ca 4000RPM.. Som reaksjon girte jeg begge gangene, og da jeg har en 4 trinns kasse, så kan vel enver tulling tenke seg frem til at det ikke er noe bra sted å gire.. Bare vent, eksosen festet, og tenningen stilt, så skal jeg dra deg, akkurat som jeg gjorde hin dagen :) :pisser: HONDA Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Januar 29, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2003 jadda jadda.. du drar meg i bakkan... men andre gangen så begynte jeg etter deg.. og vant selv om.. og du er ikke så dum..øøø.. at du ikke skjønte at potta kom til å falle av denna gangen oxo.. greit du har gullfisk minne men..hehe drunk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Januar 29, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2003 :pisser: VOLVO :ssip: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Januar 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2003 Originally posted by The cowboy jadda jadda.. du drar meg i bakkan... men andre gangen så begynte jeg etter deg.. og vant selv om.. og du er ikke så dum..øøø.. at du ikke skjønte at potta kom til å falle av denna gangen oxo.. greit du har gullfisk minne men..hehe drunk knock Eksosen har hatt en tendens til å dette av en gang i blandt, med ca 2 ukers mellomrom. At det kom til å sje 2 ganger hadde jeg aldri trodd.. Trodde litt sladding hadde fått den til å gradvis falle av, og så ble det for mye når vi dragget... Derfor regnet jeg med at det skulle gå greit på andre kjøret, tenkte ikke på eksosen.. Når den datt av igjen og lyden plutselig gikk i taket (bråker bra når eksosen går fritt ut fra manifolden) knallet jeg inn clutchen jeg.. dragcar VS bambam HONDA jerkoff Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet Januar 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2003 Jekket opp bilen ja..... ;) Er det håndbrekklampen som lyser ? Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spangen Skrevet Januar 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2003 Originally posted by Loppa Jekket opp bilen ja..... ;) Er det håndbrekklampen som lyser ? Eller varsellampen for åpen dør? :D :D Siter '87 Mercedes-Benz 300GD (prosjekt rustfiks - i dvale) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OMR Skrevet Januar 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2003 Det der gikk mistenkelig fort! Selv om jeg faktisk har sett over 220 på speedoen på en CRX, så tror jeg ikke helt på den der. Nedoverbakke? :rolleyes: Siter - 99 530dat - 05 AC F7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg