PenguiN- Skrevet Februar 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2005 Selger meget strøkne 18" wolfrace med nye 225x35x18 dekk, rå pene felger. (se google, Wolfrace Ikon) Skal til trondhjem i helgen, kjører fra Harstad til Trondhjem, kan leveres!ring meg snarest på 95926332. må ha de bort! prisantydning ca 9-10k Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet Februar 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2005 Legger ut et bilde for deg jeg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwpower.no Skrevet Februar 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2005 Solgt til meg..... Siter BMW POWER - GO FAST! www.bmwpower.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwpower.no Skrevet Februar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2005 Det vil si, ikke solgt til meg alikevell! ....da det viste seg at de var langt fra meget strøkne, og de "helt nye" dekkene som var med merkelig nok var skeivslitte! :( Siter BMW POWER - GO FAST! www.bmwpower.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg