Gå til innhold

Jeg har kjøpt meg turbo

Ranger emnet

ElCamino

Anbefalte innlegg

De er til justering av turbotrykk er en magnetventil. Napp av alle slangene og sett på et manuellt justeringshjul

hey, hey slow down :)

nappe av alle slangene? Den blikkboksa som sitter på er det ikke en sann wastegate da?

Hvor får jeg tak i en slik sak da?

Den skruen som sitter opp på der er det retur?

1978 Chevrolet Camaro

1999 Opel Omega

1978 Opel Ascona B prosjekt

Speed kills, drive japanese and live forever!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du ikke betalte mye for denne, for det ser ikke ut som om det bare har vært luft som har blitt sugd inn i kompressoren der. :(

Hva har den stått på? Diesel motor? A/R .42 er nok på kompressoren, og har lite med om den passer på noe som helst. Det er A/R forholdet på eksoshuset som er interessant. T3 har 4 å velge mellom; .36 = for lite på en 2liter .48 = passe på en 2liter med "normalt" effekt uttak .63 = for rundt 400hk og tilslutt .82 = over 2liter slagvolum.

Denne "blikkboksen" har jeg ingen kjennskap til, men det kan se ut som en wg anordning.

Ville skiftet ut slangene og satt på en hel og fin slange fra kompressorhuset og inn på klokka der slangen fra komp sitter nå.

-88 Sierra cosworth

411,7hk @ 6700rpm / 471,3Nm @ 5300rpm ATW

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikke beskjed om at den hadde stått på en volvo deisel.

PÅ eksoshuset står det airesearch M2 JW1.

Acutator er det det same som en WG?

Kan jej pluskke sund turbo'n og ta en liten vask av den uten å ødlegge noe?

1978 Chevrolet Camaro

1999 Opel Omega

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du ikke betalte mye for denne, for det ser ikke ut som om det bare har vært luft som har blitt sugd inn i kompressoren der. :(

Hva har den stått på? Diesel motor? A/R .42 er nok på kompressoren, og har lite med om den passer på noe som helst. Det er A/R forholdet på eksoshuset som er interessant. T3 har 4 å velge mellom; .36 = for lite på en 2liter .48 = passe på en 2liter med "normalt" effekt uttak .63 = for rundt 400hk og tilslutt .82 = over 2liter slagvolum.

Denne "blikkboksen" har jeg ingen kjennskap til, men det kan se ut som en wg anordning.

Ville skiftet ut slangene og satt på en hel og fin slange fra kompressorhuset og inn på klokka der slangen fra komp sitter nå.

Er 38 et av de forholda på T3?

1978 Chevrolet Camaro

1999 Opel Omega

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er i utgangspunktet bare 4; a/r.36 a/r.48 a/r.63 og a/r.82

Men dette eksoshuset ditt så litt spesielt ut, så det kan vel hende. Og i tilfelle blir det nok litt lite på en 2liter.

Hvordan symptom vil jeg få da? skal ikke ladde mye da.

1978 Chevrolet Camaro

1999 Opel Omega

Lenke til kommentar
Del på andre sider