indeo Skrevet Januar 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2003 jeg har akkurat kjøpt meg masse sterio til bilen (en 71 boble) og lurer litt på om jeg må bytte dynamo siden bilen er så gammel og kanskje dynamo er såpass lite at det ikke lader batteriet fort nok. har 4x6,5" JBL, 4x1"diskant JBL, og en 50wRMS forsterker+++tenker på sub noen råd? Siter its not a car its a beetle. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bisarre Skrevet Januar 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2003 Uten å vite for mye om gamle bobler, så ville jeg vel tippe at bilens elektriske ikke overstiger 200w, når alt er på. Om f.eks bilens dynamo er på 50A, vil den greie å levere ca 700w. Da ville du kunne kjørt stereoanlegg opp til 500w. Blir veldig ca, dette... Men du må finne ut hvor stor dynamo bobla har. Og du bør passe på å ha et friskt og godt batteri, og gode forbindelser mellom alle punkter. Heller for stor powerkabel, enn for liten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest 1302 Skrevet Februar 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2003 Ingen problem å sette det inn i bobla.. Har selv en 5 kanaler i min 71` modell på til sammen 700W, funker som bare det.. Smell det inn og så er det bare tut og kjør.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg