Rockford_fosgate_no66 Skrevet Februar 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2005 Hei. Min clutch er desverrre gått ad dundass. Noen som har peil på hvilken clutch jeg bør sette inn? Bilen er en chipet 2,2l . ca 280 hk. Bør jeg da kjøpe en forsterket clutch? Bør jeg da ta "cinter" clutch eller noe de kaller carbon clutch? Noen som har erfaringer eller synspunkt? kom med det. Mvh Jonny Siter Europeisk reginal mester db drag 2007(ss3-4) 2. Plass Nm dB drag 2007 (Superstreet 1-2+) 1. plass norges cup dbdrag 2007 Pers dbdrag 158 dB Audi S4 2,7 biturbo 99 mob. (bruksbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
one Skrevet Februar 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2005 Et alternativ er et sachs "racing clutch" kit, eller standard clutch fra mekonomen til ca. 3200... T Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fillern Skrevet Februar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 Eller perfomance klutsj og alusvinghjuls - kit fra http://www.krbtrading.no Har det på min. Fungerer veldig bra. Bedre respons med lettere svinghjul også. :) Ta kontakt med Kai på KRB, så får du gode råd. Siter - Skoda diesel 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg