ElCamino Skrevet Mai 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 Ser veldig bra ut! håper for all del at du hiver på noe tectyl eller grunning eller noe med en gang etter du har sveist? etter rengjøring selfølgelig. For inderlig håpe at du ikke tror tectyl er tingen på bart stål. Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
exoticman Skrevet Mai 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 Skal ha på ovactrol på bart metall. Og dette greiene her etterpå: http://img.photobucket.com/albums/v640/turbobjorn/IMG_2465.jpg Siter Volvo 240 b23e har kjøpt 740 tic motor som skal inn volvo 245(høgger) Volvo 245(høgger) Mercedes 230 te (høgger) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC^ Skrevet Mai 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2005 Åssen er det egentlig en behandler på aller beste måte etter sveising?? Grunner man først med sinkbaserte produkter og tectylerer etterpå eller? Tenker også på understell... Jeg skal også pusse ned noe på karosseriet mitt og lakke over, hva er det beste å bruke til dette? Hvor står du å skrur egentlig? Siter Prosjekt: 740 16V 2.3l Turbo, SM4, TKO600 DOG, 1986 Bruksbil: Volvo V70N 2.0T aut, alt utstyr Signaturregler:http://www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
exoticman Skrevet Mai 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2005 Etter det jeg har hørt er det greit og bruke ovactrol så kan man ta tectyl og div over , man kan også lakke over ovactrolen mener jeg. Men det er vel spesiel grunning for lakk? . Men hvis man skal lakke bilen på nytt og gamle lakken er hel overalt holder det med og matte ned lakken med sandpapir , det er også det beste for at den nye lakken får godt feste. Det er ingen vits og pusse ned til metallet bare bortkastet tid. Jeg står hjemme og skrur, på Tyristrand. MVH Bjørn Siter Volvo 240 b23e har kjøpt 740 tic motor som skal inn volvo 245(høgger) Volvo 245(høgger) Mercedes 230 te (høgger) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC^ Skrevet Juni 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2005 Er det noe fremgang på prosjektet ditt nå eller? =) Siter Prosjekt: 740 16V 2.3l Turbo, SM4, TKO600 DOG, 1986 Bruksbil: Volvo V70N 2.0T aut, alt utstyr Signaturregler:http://www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Lars Skrevet Juni 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2005 :pics du må komme med fler bilder:) dette vil vi se;) Siter "81 Volvo 242 - Prosjekt "82 Volvo 760 GLE - Bruksbil "86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne) "84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den) "86 Volvo 240 GLE stv (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
exoticman Skrevet August 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2005 Etter en liten pause fra prosjektet begynner jeg nå på det igjen. det som er gjort siden sist er at jeg har smurt inn bart metall med ovaktrol, begynt og pusse ned bagasje rom, bakaksel er tatt av pga nye foringer skal inn og at den skal lakkes, samme skal gjøres med forstilling. så forstilling og bakstilling skal lakkes. bilder kommer.. Men er det noen som har 4 strøkne dører til salgs??? Gidder ikke og fikse opp mine, de er i for dårlig stand. MVH Bjørn Siter Volvo 240 b23e har kjøpt 740 tic motor som skal inn volvo 245(høgger) Volvo 245(høgger) Mercedes 230 te (høgger) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
exoticman Skrevet August 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2005 Har vært hos lakkerer og bestemt farge oxo , den blir "BMW Bleu",(Blå). Siter Volvo 240 b23e har kjøpt 740 tic motor som skal inn volvo 245(høgger) Volvo 245(høgger) Mercedes 230 te (høgger) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thorbis Skrevet August 22, 2005 Rapporter Share Skrevet August 22, 2005 er bra du har fått opp arbetsløsta igjen bjørn, blir nok sladdevogn av denna til sommern igjen skal du se hehe. litt OT men du blikke med og løfter ut motor til helga a? skal kaste den gamle driten hehe! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg