Gå til innhold

1991 Golf GL 1800

Ranger emnet


Housey

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle lage en "skryte" tråd om bilen min... den er dog ikke veldig fin, heller ikke noe muskel bil! men dette har sine grunner (forsikring)

 

 

uansett:

 

Info om bilen

 

VW golf 1991 GL

Kmstand: Kjøpte den da den hadde gått 141 000km, nå har den gått 153 000 :D

1.8L Monojet Innsprut

15" alufelger på vinter (har ikke sommer felger enda, trenger tips der)

 

 

Ting som skal gjøres i nærmeste framtid:

Fjerne Hengerfestet

G60-bredding

Senking (60/60? evt bare vanlig 40/40)

toning av ruter

litt touchup på lakken her og der (noen små hakk i lakken :(

 

 

Bilder:

 

01:

vw91-06.jpg

 

02:

vw91-07.jpg

 

03:

vw91-09.jpg

 

04:

vw91-10.jpg

 

05:

vw91-11.jpg

 

06:

vw91-12.jpg

 

07:

vw91-13.jpg

 

08:

vw91-14.jpg

 

09:

vw91-15.jpg

 

10:

vw91-16.jpg

 

 

Slik ser det da altså ut for tiden, det er for kaldt til å gjøre stort, og økonomoen er lav!

 

 

Mvh

 

Dan

Golf II 16vT Syncro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du skal gå for hjulbuebreddere (GTI/G60), senking (60/60 eller 80/60), hvite/svarte blinkers og få fjernet det tilhengerfestet så blir det bra dette vettu!:D også må du få byttet ut den CL-leppa di..hehe

 

 

80senk foran blir litt "mye" oppi her!

 

 

Breddere kommer, men som jeg sa, de koster flesk!

 

har GTI leppe liggende, men har ikke satt den på! :)

 

og ja, hengerfestet SKAL bort, men vente til etter mai (skal flytte rundt de tider, greid med hengerfeste da :))

Golf II 16vT Syncro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

80senk foran blir litt "mye" oppi her!

 

 

Breddere kommer, men som jeg sa, de koster flesk!

 

har GTI leppe liggende, men har ikke satt den på! :)

 

og ja, hengerfestet SKAL bort, men vente til etter mai (skal flytte rundt de tider, greid med hengerfeste da :))

 

Hos Autospar koster de 643,- så det er jo ikke så ille... (hvis ikke får du kjøpe JOM! hehe:D ) hengerfestet er litt praktisk hvis man skal flytte ja.. ikke så mye plass baki en Golf lissom.. sombrero også er det jo bare å smette på GTI-leppa, ettersom bilen din ikke er senka så går det jo greit selv på vinteren..

 

forresten så har bilen din den samme fargen som den '90 Golfen som jeg bygde opp for et par år siden.. får nesten tårer i øyekroken av sånt! :o

VW Golf GTI 16v - spiker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos Autospar koster de 643,- så det er jo ikke så ille... (hvis ikke får du kjøpe JOM! hehe:D ) hengerfestet er litt praktisk hvis man skal flytte ja.. ikke så mye plass baki en Golf lissom.. sombrero også er det jo bare å smette på GTI-leppa, ettersom bilen din ikke er senka så går det jo greit selv på vinteren..

 

forresten så har bilen din den samme fargen som den '90 Golfen som jeg bygde opp for et par år siden.. får nesten tårer i øyekroken av sånt! :o

 

 

skal ha G60 breddere!! har vanlige breddere liggende, men liker dem ikke...

Golf II 16vT Syncro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

baklykter, crystal clear av no slag.. :P må stå i stil med ny lyktene foran..

og led blinkers..

 

men du, et spm.. de felgene du har kjøpt, hvor breie er de?

går det greit med 9*16 på 3rn uten no modding? og evt 8.5*17?

vurdere å kjøpe brock b6 krom felg med kant ama..

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir litt off topic, men men ..

 

mine er 7,5x17...bredere enn det får du visstnok ikke på golf3 uten valsing/andre modifikasjoner

9x16 går ikke uten modifikasjoner, ikke 8,5x17 heller..

 

kult med sånne baklys da :D bestilte meg sånne crystal red/white fra tyskland for noen uker siden.,,blir fint det tror jeg : )

1994 mazda 323 gt-r.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir litt off topic, men men ..

 

mine er 7,5x17...bredere enn det får du visstnok ikke på golf3 uten valsing/andre modifikasjoner

9x16 går ikke uten modifikasjoner, ikke 8,5x17 heller..

 

kult med sånne baklys da :D bestilte meg sånne crystal red/white fra tyskland for noen uker siden.,,blir fint det tror jeg : )

 

 

hehe.. da blirre nok 7.5 * 16 på meg da.. sekke ut som at de har dem 7,5*17 så.. hehe.. modde gidd je itte.. :D

 

bestillte fra autospar je, kommer vel neste uke.. står litt i stil med lyktene foran håper jeg

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår