S3TR Skrevet Februar 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2005 Her er min første mod. Kommentarer noen? Gadd ikke skifte felger.. :) Original: http://img.photobucket.com/albums/v709/S3TR/5serie.jpg Mod: http://img.photobucket.com/albums/v709/S3TR/E60mod.jpg Siter VW BRUKSBIL PROSJEKT S3TR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruCe Skrevet Februar 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2005 Absolutt nevneverdig for første mod å være! En ting jeg må utsette er nok at bakfanger ble veldig blurry, men ellers bra :) Siter 88 Golf 2 Syncro 72 Opel Manta A (laangtids prosjekt) [x] 77 Opel Kadett C Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Februar 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2005 grattis med førstemodd meget bra til første, stå på Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|_TT_| Skrevet Februar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2005 synst desse bilene ser bedre ut orginal nydelige biler iallefalll Siter ///M Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Februar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2005 Ganske bra ja, litt farge\nyanse forskjell bare.... Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S3TR Skrevet Februar 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2005 Takker alle for tilbakemeldinger :) Bakfanger er blurry for det var der jeg begynte..Ellers har jeg brukt bare 2 lag og jeg har ikke senket karosseriet, bare byggd ut skjermer, kanal og fangere. Er enig i at E60 er fin i utgangspungtet, derfor jeg prøvde å unngå å ødelegge bilen totalt ;) Siter VW BRUKSBIL PROSJEKT S3TR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kaz Skrevet Februar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2005 Kjør på med Big Bad Ass Felger og Dekk! Da blir den et par hakk kulere.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ice3d Skrevet Mars 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2005 Kjør på med Big Bad Ass Felger og Dekk! Da blir den et par hakk kulere.. Ja! Hadde gitt det et stort løft om du fikk på noe fetere enn de stygge orginalfelgene! Siter Go your own way! 87 Pontiac Firebird Trans Am 91 Chrysler Saratoga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg