AudiDefender Skrevet Februar 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2005 Stemmer det at "CL-leppa" fra en eldre golf passer rett på '90-fangeren bak? Noen som har gjort dette? Bilder? Siter VW Golf GTI 16v - spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pilsen Skrevet Februar 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2005 Aner ikke, men om du har tid fram til onsdag, kan jeg teste ut dette da! Må bare komme meg hjem fra arbeid først;) *pendler* Siter Omega A - 16v Turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet Februar 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2005 Remster blant annet har gjort det, og er vel noen få justeringer som må til, men ikke mye. Kikk i tråden til remster så er det vel bilder der. Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiDefender Skrevet Februar 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2005 Aner ikke, men om du har tid fram til onsdag, kan jeg teste ut dette da! Må bare komme meg hjem fra arbeid først;) *pendler* har god tid jeg vettu! hadde vært fett om det funka da! Siter VW Golf GTI 16v - spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiDefender Skrevet Februar 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2005 Remster blant annet har gjort det, og er vel noen få justeringer som må til, men ikke mye. Kikk i tråden til remster så er det vel bilder der. Har sett på tråden hans, og det ser ut som om han har tatt standard leppa på en '90-fanger (ikke GTI)... Siter VW Golf GTI 16v - spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bundyg60 Skrevet Februar 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2005 jeg hadde en gl leppe fra en 90 fanger bak på min gamle bil var litt mikk makk til og få det på men det gikk helt fint så fint ut og.. Siter har du lyst har du lov!! uten bil :( s3 2000 mod solgt golf gti g60 turbo som ble lakket gull i 1997!! :) SOLGT! golf 1 16v solgt 1997 og en riskoker... :( HØGGES!! golf rally prosjekt solgt :scared Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiDefender Skrevet Februar 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2005 Hentet fra AutoDB Er dette CL-leppa? Siter VW Golf GTI 16v - spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiDefender Skrevet Februar 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2005 Hentet fra AutoDB ..og her Siter VW Golf GTI 16v - spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Februar 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2005 Det er CL leppa ja.. Pen og diskret mod.. Go for it! Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiDefender Skrevet Februar 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2005 Det er CL leppa ja.. Pen og diskret mod.. Go for it! Har masa på Norsk Bildelsenter en uke nå, men de klarer ikke å rote fram en "CL-leppe" til meg.. noen som har en liggende?:D Siter VW Golf GTI 16v - spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Februar 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2005 Vil det koste mye å få lakkert denne? (Hva må gjøres? Trengs grunning? Kan jeg kjøpe en sprayboks med riktig farge og få et greit resultat?) Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
metz Skrevet Februar 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2005 Vil det koste mye å få lakkert denne? (Hva må gjøres? Trengs grunning? Kan jeg kjøpe en sprayboks med riktig farge og få et greit resultat?) Bilen din er ganske fin i lakken, så man vil nok se litt forskjell om du gjør det sjøl (hvertfall om man veit om det). Så lenge du veit fargekoden på bilen din får du "identisk" lakk på boks. Det er vel en fordel med plastgrunning eller lignende, men sikkert ikke helt nødvendig. Skal ikke gjette på hva lakkerere vil ta, det varierer veldig på sånne småting. Siter BESTOFVW http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Februar 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2005 mange forskjellige lepper som brukes mange bruker pre 90 lepper og noen bruker 90 lepper! 90 leppa er vel den fineste, og den man må knote mest med! Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiDefender Skrevet Februar 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2005 mange forskjellige lepper som brukes mange bruker pre 90 lepper og noen bruker 90 lepper! 90 leppa er vel den fineste, og den man må knote mest med! halla du! takk for sist!:D du har ikke en sånn leppe liggende du da? Siter VW Golf GTI 16v - spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Februar 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2005 halla du! takk for sist!:D du har ikke en sånn leppe liggende du da? morn du! tjo.. tja.. har jo en CL leppe (90) på bilen da! som jeg snart skal bytte med en GTI leppe snart Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg