S3T Skrevet Februar 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2005 Er det noen som vet målene på en original RS2 intercooler? Må vite alle utvendige mål for å se om den kan passe på mitt prosjekt uten for mye kutting i karrosseriet... :) Siter -04 BMW 320 Cd -84 BMW 323i Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sneaker Skrevet Februar 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2005 Lengde: 498 mm Høyde: 185 mm Bredde: 63 mm Se forøvrig her for mer info ;) : http://www.urs4.com/logbook/RS2CQ/intercooler/rs2intercooler.htm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S3T Skrevet Februar 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2005 Takker for info :) Men jeg trenger utvendige mål..Har planer om å beholde endetankene siden de er ganske bra design på, om de må moddes skaffer jeg bare en annen kjerne.. Siter -04 BMW 320 Cd -84 BMW 323i Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sneaker Skrevet Februar 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2005 http://www.audifans.com/archives/1998/02/msg01382.html ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S3T Skrevet Februar 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2005 Takker igjen :) Den kan passe, men det er mulig jeg bygger en custom IC av en kassert lastebil IC for å utnytte plassen max ;) Siter -04 BMW 320 Cd -84 BMW 323i Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sneaker Skrevet Februar 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2005 Hehe, har du noe rått på gang med S3'n? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S3T Skrevet Mars 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2005 hehe det er ikke noen Audi her i gården nei :) her er det rekke 6er og bakhjulstrekk som gjelder :) Siter -04 BMW 320 Cd -84 BMW 323i Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kris Skrevet Mars 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2005 Er det en ekte Schnitzer S3T du har? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sneaker Skrevet Mars 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2005 hehe det er ikke noen Audi her i gården nei :) her er det rekke 6er og bakhjulstrekk som gjelder :) Aha :) Var et eller annet med nicket ditt som fikk meg til å tenke Audi. Greier liksom ikke å sette fingeren på det :o Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S3T Skrevet Mars 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2005 Er det en ekte Schnitzer S3T du har? Nei det er ikke en ekte S3T.. Men jeg har papirer til en :) Jeg har en BMW 323i som skal turbokonverteres. Å i går dukket det opp en pakke fra USA med masse deler :) Turbo.. Waste- og dumpvalve.. K&N filter type STORT :D + ny clutch, bensintrykksregulator og TurboXS Boost controller.. En egen prosjekt tråd kommer.. :) Siter -04 BMW 320 Cd -84 BMW 323i Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kris Skrevet Mars 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2005 Jeg har også de papirene ;) Sliter litt mer med å få godkjent noe med de siden jeg har en m20b25 som utgangspunkt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S3T Skrevet Mars 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2005 Når jeg kontaktet biltilsynet var de overraskende imøtekommende, å lovte at det ikke skulle bli noen problem å få godkjent bilen så lenge den ikke hadde mer en 220hk, og at den var i bra teknisk stand. Men jeg forstod det slik at motorvolum ikke hadde noe å bety siden bilen ikke blir en S3T, men at den vil fortsatt blir registrert som(i mitt tilfelle)en 323i med 220hk. Så det du trenger er dokumentasjon på at motoren ikke yter mer en 220hk etter du har montert på turbo, så må selvsagt bremser og understell ver i god stand. Heldigvis har jeg datasprut så etter bilen er godkjent skal det tunest :D Siter -04 BMW 320 Cd -84 BMW 323i Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kris Skrevet Mars 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2005 Joda, men det skal ikke mye trykk til for å få 220hk på en m20b25 med snurre. Så jeg jakter på papirer på 345i med 252 hk. Datasprut er vel en selvfølge eller? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S3T Skrevet Mars 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2005 hehe ja det er sant.. Håper jeg klarer å tune den ned til 220hk :) Men hvilken bremser skal du bruke?? Alpina B6? Datasprut er et MUST!!! Siter -04 BMW 320 Cd -84 BMW 323i Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kris Skrevet Mars 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2005 Står delvis komplett info her: http://www.streetracing.no/henning/krisbmw.php Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.