Gå til innhold

Smart overraskelse

Ranger emnet


endorfun

Anbefalte innlegg

Her om dagen merket jeg at en Smart fourtwo stod og yppet mens jeg ventet på grønt lys. Jeg hadde akkurat kjørt strekningen motsatt vei, og det var lite folk og biler, så jeg regnet med at det ikke utgjorde noen særlig fare om jeg ble med på morroa. Trodde vel egentlig ikke at farten kom til å bli så veldig høy heller før smarten forsvant i speilet :rolleyes:

Så overraskelsen ble desto større når lyset ble grønt og den lille smarten forsvant med et ptsshhh uhhmmwhat?

 

Noen som har sett den før?

 

smart2.jpg

 

smart1.jpg

 

det gikk litt bedre i neste lyskryss da ;)

-endorfun- www.smartforum.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi har slike smart fortwo (modellen heter det) på jobben min, de leveres med turbo og 60hk, bilen veier ikke mer enn 630kg hvis jeg ikke husker helt feil, toppfarten er på snaue 130kmh! den du har tatt bilde av er en smart brabus 1001, den har turbo og yter ca 120hk og 160nm!!! de går helt greit,

jenvey throttlebodies 40mm selges!

adaptere for g60bremser til golf mk1 selges!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe prøve kjørte denne for noen uker sider og jeg lo meg nesten i hjel.

ble ganske overrasket over hvor rask den var. i denne bilen skal det være byttet turbo+noen modifikasjoener så motoren skal yte overkant av 100 hk. ikke rart den er morsom da!! eiern sa også at han kanskje skulle kjøpe en til men med større motor og da gikk det enda bedre. eneste som er synd er at den bruker litt tid på og gire!!

Lexus is 200

 

X 00 Ford (Lumma) Focus http://www.cardomain.com/memberpage/448515

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
vi har slike smart fortwo (modellen heter det) på jobben min, de leveres med turbo og 60hk, bilen veier ikke mer enn 630kg hvis jeg ikke husker helt feil, toppfarten er på snaue 130kmh! den du har tatt bilde av er en smart brabus 1001, den har turbo og yter ca 120hk og 160nm!!! de går helt greit,

 

 

Vel det skal sies at denne lille røde smarten er min, og den er jo ikke helt original med tanke på motor, en litt større turbo og diverse....

 

men når det gjelder toppfart har jeg prestert 187km/t på M1 (motorvei gjennom UK) sperren er selvfølgelig fjernet, og ettersom speedometeret stopper på 140, fikk jeg målingen på navigasjon systemet, og det skal jo være ganske nøyaktig....

 

Det var litt av en opplevelse med 145/55/15" dekk foran.....hehe

 

 

Peik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår