Mondeo Skrevet Januar 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2003 85 Golf GTI 1,8 8V motor selges! Skal vistnok være trimmet! Kam + innsug?? Står i bil og kan prøves! Km ukjent! Første med et fornuftig bud! Kan selges med gearkasse, ledningsnett , hele bilen, o.s.v Selger ingen deler før motoren er borte! Har ikke interiør og karosseriet er lite pent Tlf 95843253 eller svar her Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thordarson Skrevet Januar 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2003 hva med bilde? Jeg er interisert i hele bilen! Siter VW Bora 1.8t 2001 mod til salgs VW Golf II 1988 mod g60 turbo x Mitsubishi Glanalt 1981mod (sladdebil) x golf gl 1,8 1988 jema x Ford Sierra 2.0 is vraka x Fiat Uno Fire 1,0 x Nissan Cherry 1,5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60Turbo Skrevet Januar 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2003 Driver å ser etter ny "arbeidsbil" i disse dager, og det skal naturligvis bli en golf... (nr 10. eller no blir det vel nå...) Hva forlanger du? har cash i banken jeg! EU??? Siter 83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport 83 80 Turbo Quattro 86 80 Quattro GTE "There is no replacement for turbocharged displacement" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Januar 29, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2003 Har ikke noe bilde, og jeg tror bilen ble solgt fra forsikringsselskap med beskjed om at den ikke skulle registeres! (Skal sjekke i morra) Bilen har vært stjålet, har noen bulker her og der, venstre dører bl.a. (5d).Dessuten er den"indre" frotplata noe vridd og støtfangere, grill og lykter mangler! Sprukket frontrute og utslitt hjullager v/f! Er en delebil, starter og går! 4000,-?????? Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi coupe Skrevet Februar 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2003 Originally posted by Mondeo Har ikke noe bilde, og jeg tror bilen ble solgt fra forsikringsselskap med beskjed om at den ikke skulle registeres! (Skal sjekke i morra) Bilen har vært stjålet, har noen bulker her og der, venstre dører bl.a. (5d).Dessuten er den"indre" frotplata noe vridd og støtfangere, grill og lykter mangler! Sprukket frontrute og utslitt hjullager v/f! Er en delebil, starter og går! 4000,-?????? hvis ikke bilen er solgt så kan du sende meg en pm.trenger delebil fort som fy....... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg