ladetrykk Skrevet Mars 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2005 Foran: 7.5", 205/50, innpress:ET52 Bak: 9", 255/40, innpress: ET47 Dekk: Michelin Pilot Sport SX Dette er senere impress så de vil nok ikke passe på biler eldre en -87 Vil helst ikke selge de uten å ha fått tak i noen 16" ere.. i 8 og 9" bredde jeg har et sett til med 17" ( faktisk 1 1/2 ) som jeg tenkte å få pusset opp.. Når det gjelder senking på eksenteren så er det fult mulig å gjøre uten å vere altfor "skrukyndig" ( les: jeg klarte det :) ).. Senking = gul og grønn mutter må løsnes. Gul er justering (eksenterbolt) Merk "trailing blade" slik at det blir likt på begge sider! Mer spissinga vil forandre seg noe ved senking så en 4 hjulskontroll kan vere greit å ta så også Senking av 944 for mer info.. Eksenterbolten sitter noe så inn i h***** .. :) Siter Do you understand the words comin outa my mouth? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Februar 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2006 har fått noe problemer med bilen ... husker ikke hvem jeg snakka med men fikk kontakt med en som hadde skikkelig peil på de bila... han kjørte road sport eller no med 944 Turbo... *hjelp* Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ladetrykk Skrevet Februar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2006 Og hva er problemet? Siter Do you understand the words comin outa my mouth? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Februar 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2006 litt vanskelig å beskrive men det er noe som har begynt å rasle veldig i motoren.... høres ut som om det kommer fra register(reim?) eller noe i den regionen (vannpumpe?) Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ladetrykk Skrevet Februar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2006 har du tatt av dekselet og sjekka reimene ? lyden er der hele tiden? Siter Do you understand the words comin outa my mouth? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Februar 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2006 ja er der hele tiden... hm... kanskje jeg skal ta av dekselet ... vanskelig? Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg