TMB Skrevet Februar 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2005 Hmm, prøver meg stadig på noe nytt, i den desperate søke etter å lære noe mer. Var egentlig ganske fornøyd med denna, eneste var at jeg ikke fant noe passende bakgrunnsbilde, så det ble med den kjedelige orginal bakgrunnen.. men men.. Noen synspunkter? Orginal: Mod: Siter En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Februar 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2005 Så rå ut den. Kanskje kutte ut de felgene. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ezzben Skrevet Februar 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2005 hvorfor fjerne en eksos potte når to er dobbelt så tøft?? :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Februar 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2005 Ehm.. hva er poenget med å ha tegnede felger på en ekte bil?! Likte ikke denne..sorry.. prøv å lage den litt mer som S40 Evolve;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TMB Skrevet Februar 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2005 Ehm.. hva er poenget med å ha tegnede felger på en ekte bil?! Likte ikke denne..sorry.. prøv å lage den litt mer som S40 Evolve;) He he, må nok tilstå at det ble litt dumt med de felgene, var nok mest pga brembo bremsene, men skal mekke litt mer på bilen, en oppdatering kommer i løpet av helga... PS: Det derre med pottene var et uhell. Bakgrunnen lå vist over det layer som potta var på... notin Siter En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kehsi Skrevet Februar 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2005 jaja, ikke det verste jeg har sett. men skru ned opacityen på klistremerkene og lakker den andre lykta rød igjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TMB Skrevet Februar 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2005 Ble vist såpass seint da jeg var ferdig at jeg må ha glemt det.... He he. skal fikse det i kveld. doh Siter En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ezzben Skrevet Februar 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2005 er sideskjørtene brusha eller?? må si det ser bra ut i såfall,, sliter med det jeg ass....glemte å si i forrige post at bilen ble rå synes jeg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TMB Skrevet Februar 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2005 Gjort noen små justeringer.... Obs... så det først nå. bakgrunnen ved bskhjulet er fucka.. får vel fikse det også. men ikke i dag... Siter En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Februar 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2005 Ble bedre nå.. HKS logoen er skjev og senk ned opacityen. Skal rutene være blå? Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg