bkkrist Skrevet Februar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2005 Har en Primera 2002 mod som jeg vil ha en forsterker i. problemet er at det er en intigrert spiller. hvet noen om det er tilkoblingsmuligheter og i tilfellet hvor og hvordan? takker for svar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Februar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2005 du må kjøpe en high to low omformer. den gjør om høyttaler signaler til phono signaler. Den kobler du bare enkelt på de høyttalerledningene som ligger bakpå spillern. Send meg en pm viss du er interessert i en billig som funker veldig bra. Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bkkrist Skrevet Februar 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2005 du må kjøpe en high to low omformer. den gjør om høyttaler signaler til phono signaler. Den kobler du bare enkelt på de høyttalerledningene som ligger bakpå spillern. Send meg en pm viss du er interessert i en billig som funker veldig bra. En omformer det har jeg. Du tror ikke det er phono tilkobling? Det gjør ting litt lettere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Februar 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2005 om det der phono tilkobling bakpå spillern? vet ikke jeg, har aldri titta inni dasjen på en 2002 modell... Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bkkrist Skrevet Februar 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2005 Nei. hvem pokker har skrudd av det for å se om det er phono utgang. Takker for svar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Februar 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2005 Antagelig vis de som jobber på et nissan verksted Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg