Gå til innhold

Mitsubishi Lancer 1995

Ranger emnet


mighty

Anbefalte innlegg

Har du fått noe svar fra Andy's motorsport-folka eller? Jeg sendte dem mail nå for å høre hvordan det var med fraktkostnader og slikt..

 

heisann!

 

Nei, har ikke fått et eneste svar enda:/

 

men fikk melding fra posten i går om at den pakke fra eiker var kommet.

Så skal hente den i morgen, håper jeg får tid til å sette på fjærene:)

 

Har du fått på dine??

-Mazda Rx8 High Power 2004 bruksbil

-Mazda Rx7 Type R 1993 Banebil

*Mazda RX7 Type R 1993 (solgt)

*Mitsubishi Lancer 1995 (kondemnert)

*323 GT-X 1990 (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 168
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nei har ikke satt på mine ennå. Venter fortsatt på at Koniene skal komme så tar jeg alt på én gang i stedet. Pleier å være litt treig med få ordna sånne ting... :)

 

Hva slags dempere har du på din? Regner med at du får på senkesettet før meg, så si ifra om du merker stor forskjell! Jeg er veldig spent..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som har noe peiling på om de fjærene er noe bra eller om det bare er jalla-greier siden det er så billig? Har lest endel negativt om de på Primera-forumet. Men da jeg fortalte en kamerat av meg at det stod "Lesjöfors" på esken holdt det på å gå for han omtrent... Det var visst noe av det beste som var..

 

Jeg hadde aldri hørt om det før, ville bare senke bilen min billig. Noen med peiling?

 

Gidder du å ta bilde av hvordan de mobilsentrum-setene dine ser ut inni bilen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg tatt bilder, men bare med mobilkamera..

 

Stolene:

 

Bilde13.jpg

Bilde10.jpg

Bilde9.jpg

Bilde27.jpg

 

 

Også fikk jeg montert en svart stripe i går..ganske tynn, pga vil ikke at onkel politi skal bli så grinete..

 

Bilde14.jpg

-Mazda Rx8 High Power 2004 bruksbil

-Mazda Rx7 Type R 1993 Banebil

*Mazda RX7 Type R 1993 (solgt)

*Mitsubishi Lancer 1995 (kondemnert)

*323 GT-X 1990 (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stolene var jo tøffe, tror jeg handler meg sånne jeg, om det er mulig å fjerne type r merket..

MeSs

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som har noe peiling på om de fjærene er noe bra eller om det bare er jalla-greier siden det er så billig? Har lest endel negativt om de på Primera-forumet. Men da jeg fortalte en kamerat av meg at det stod "Lesjöfors" på esken holdt det på å gå for han omtrent... Det var visst noe av det beste som var..

 

Jeg hadde aldri hørt om det før, ville bare senke bilen min billig. Noen med peiling?

Jeg hadde de fjærene på vectraen min, 50mm. var veldig fornøyd med de i forhold til de andre senkefjærene jeg har hatt! de senker like mye foran og bak, de er stive men fortsatt komfortable, og ikke minst var de veldig rimelige :)

 

Selve merket er vel ikke så veldig kjent, men det går for å være helt ok.

-endorfun- www.smartforum.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går det an å fjerne typeR merket uten at det blir stygt da?

Det gjør det nok, ser nå bare ut som sømmer spørr du meg, da kan man bare klippe en og en søm..

MeSs

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hjemmesida til Arospeed som lager stab-staget kan man bestille direkte. Har ikke satt meg helt inn i det ennå, men siden Andys autosport ikke ser ut til å svare på mailen min tror jeg det uansett er like greit å ta det rett fra produsenten.

 

$ 40,66 for et stabstag blir med dagens kurs 252 kroner... Da kan frakten være på over 1000 for min del. :)

 

 

De har M3-speil til Lancer'n "vår" også:

m3stylemirror.jpg

325 kroner :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår