Lindland Racing Skrevet Februar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2005 Selger en 1:6 rc bil. Denne går på nitro-bensin 3.5ccm motor på 2.3 HK/40.000 omdr, toppfarten er over 100 km/t :) Alle hjuloppheng er justerbare Nye dekk og felger. 4WD Ratt-radio, sterke servoer ( 2 stk 7,5 kg ), glowstarter med lader, pluggnøkkel, fylleflaske og verktøykasse. For mere info og bilder, PM eller mail : rscossi4@start.no Siter Get rich or die tryin ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PREBEN HANNEVOLD Skrevet Februar 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2005 Selger en 1:6 rc bil.Denne går på nitro-bensin 3.5ccm motor på 2.3 HK/40.000 omdr, toppfarten er over 100 km/t :) Alle hjuloppheng er justerbare Nye dekk og felger. 4WD Ratt-radio, sterke servoer ( 2 stk 7,5 kg ), glowstarter med lader, pluggnøkkel, fylleflaske og verktøykasse. For mere info og bilder, PM eller mail : rscossi4@start.no Hei igjen! Beklager ... vh Preben Siter Viktig at bilen er en S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blend_2097 Skrevet Februar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2005 Har litt lyst på en slik bil.... Hvilken pris tenker du på?? Siter Da var vi igang:) 2*Kicker S15L7"+KX2500.1 på 2680wrms=? Time will tell;) Prosjekttråd: http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=961564#post961564 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lindland Racing Skrevet Februar 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2005 Blend_2097 du har pm ;) Siter Get rich or die tryin ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHA Skrevet Februar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2005 Mulig å få noen bilder av bilen? Ta noen bilder av motor osv. Takk Siter Kjør hardt, kjør stil, kjør olabil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lindland Racing Skrevet Februar 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2005 Her er noen bilder : http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=680764 Siter Get rich or die tryin ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TH_TeamHorten Skrevet Mars 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2005 100 km\t! wtf? Hvor er det plass til å kjøre en sånn en a? Eneste stedet er en sinnsykt stor parkeringsplass eller på motorveien jo. Si jeg kjøper den og setter på min 3,5 hk motor, så går den ennå fortere??? DÆVEN! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lindland Racing Skrevet Mars 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2005 100 km\t ja, mefd to gir. Jeg kjører på pakeringsplasser, man trenger jo ikke å holde 100 km/t hele tiden da.Morro og lage løype, og kjøre frem og tilbake der. Når det gjelder din 3,5 motor, så tviler jeg på at du får høyere toppfart, med sikkert bedre akserlasjon. Holder lenge med 2.3 HK/40.000 omdr :) Siter Get rich or die tryin ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TH_TeamHorten Skrevet Mars 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2005 Hei! Kunne du sendt noen bilder til meg? Evt. intresert i å bytte? Hvor mye skulle du ha får den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lindland Racing Skrevet Mars 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2005 Jeg har bare de bildene som er her foreløpig, men kan muligens ta noen flere snart. Er ikke intr å bytte mot en annen rc bil. Er åpen for bud ;) Siter Get rich or die tryin ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mean Machine Skrevet Mars 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2005 Det kan umulig være en 1:6 bil! 1:8 må det jo være! 1:6 er jo bensin biler! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet Mars 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2005 det er jo en bensin bil :roll: Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bing Skrevet Mars 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2005 det er jo en bensin bil :roll: du har nitro og blyfri, er nok det han tenker på Siter 1991 BMW 325I TOURING x 1992 Ford Sierra 2.0 CLX x 1986 Ford Sierra XR 4x4 2.8 v6 x 2000 hyundai coupe 2.0 x 1998 Hyundai coupe 1,6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mean Machine Skrevet Mars 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2005 Riktig! Bensin er bensin. 1:10 og 1:8 biler går hovedsakelig på metanol. Man kaller det som regel bare fuel. Det er en blanding av metanol, nitrometan (enkelte typer fly og helikoptermotorer går best på "straight" fuel uten nitrometan) og olje. De fleste bilmotorer i dag går på så lite som 12% olje ( OS trenger 18%). Oljen i bilfuelen burde ikke være helsynthetisk, da denne kjøler dårligere enn usynthetisk (castor olje). Oljen i bilfuelen består av ca. 30% castor og resten synthetisk olje (tror jeg). Nitrometanen øker forbrenningen ved at den "erstatter" lufta i forbrenningsprosessen. Slik at motoren får forbrent mer fuel med samme mengde luft. Jo mer nitrometan - jo mer effekt. Men det er vanskeligere og justere en motor som går med mye nitro. 16-25% nitro er vanelig i bil. Sykeste jeg har hørt om er at de bruker 60% nitro i båter! Men da skal den jo bare gå som faen på full gass da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lindland Racing Skrevet April 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2005 Noen som vet hvor jeg kan få tak i et nytt karosseri til denne bilen ? Kunne gjerne hatt skyline,supra og lign Siter Get rich or die tryin ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg