nitho Skrevet Februar 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2005 Jeg var ute å kjørte meg en tur i går, og plutselig ble subben stille... wtf? Har skjekka alle kabler at de har god kontakt og alle sikringer om de er hele. Alt det var iorden og forsterkeren får strøm. Skrudde max på subutgangen på spilleren og da er det så vidt subben rører på seg... hva kan være galt? Kan det være forsterkeren som har tatt kvellen? Hadde den vært ødelagt ville det vel ikke vært noe lyd i subben i hele tatt? Noen andre som har hatt lignende problem? Takknemlig for svar :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommeliten Skrevet Februar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2005 Er jo ikke lett så si hva som er galt.. Men ta frem mulitmeteret og mål litt rundt på inn og utganger.. Da finner du kanskje ut hvor feilen ligger... Siter Skal det være, så skal det være! 2000 Audi A6 1.9 TDI 2002 Chevrolet Tahoe LT 1994 Ford Mondeo 2,0 GLX 1990 VW Passat GT STV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndyB Skrevet Mars 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2005 Sikker på at det er forsterkeren som er ødelagt?? Kanskje elementene er defekte... Ohm elemtene.. 0-1 ohm = kortsluttet 1mohm eller mere = brudd Du kan også ohme inngangene og utgangene på forsterkeren din.. Inngangene skal være høy ohmige det vil si mellom 1k ohm og 100k ohm Mens utgangen skal ligge på 2 til 100 ohm.. Arrester meg anyone hvis jeg tar feil her... Siter Min prosjekt tråd: PASSAT GT http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1437337#post1437337 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
glx-rider Skrevet Mars 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2005 Veldig nybegynner spm dette men.. Når du nevner innganger og utganger tenker du da på phono inn og høyttaler ut? Siter 2.0 glx, Ser ut som anlegget har begynt å komme seg nå ja!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suoermann Skrevet Mars 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2005 innganger vil si da kan du putte på f eks en mp3-spiller, eller en dvdspiller og få lyd ut til forsterkerene. utganger er kabler til forsterkere. dvs: spilleren får signaler på inngangene og sender dem videre i utgangene til forsterkere. til forsterkere. og sender egne signaler i utgangene ut til forsterkeren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg