Z10an Skrevet Februar 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2005 de gasserene der skal visttnok justere bensinmengde selv etter et "atmosfærisk trykk" eller noe i den duren... så det er ikke pes... skal ikke være noe problem å trykktette de heller, originale heller, så det kan jo være gjort her... evt noen har byttet kork morph Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoekern Skrevet Februar 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2005 virker choken som den skal på gasseren så er det en r-sport gasser, hvis ikke er det en trykktettet orginal gasser. stemmer det med atmosfære trykk, men den kan jo levere mer enn en 1300 med orginal tenning kan forbrenne. Tror forresten det var jeg som forklarte deg dette på volvo klubb buskerud forumet.... ?!? Siter Passat tdi 100tq camaro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z10an Skrevet Februar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 Tror forresten det var jeg som forklarte deg dette på volvo klubb buskerud forumet.... ?!? Stemmer det ja :D må jo briefe litt jeg også :dude: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-b20 Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 kunne tenkt meg gasseren ? Ordner du med sending, bor i sarpsborg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-b20 Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 de gasserene der skal visttnok justere bensinmengde selv etter et "atmosfærisk trykk" eller noe i den duren... så det er ikke pes... skal ikke være noe problem å trykktette de heller, originale heller, så det kan jo være gjort her... evt noen har byttet kork morph hvordan trykk tetter man en orginal gasser ?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z10an Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 hadde et bilde av det en gang, men tror det har blitt borte... du tar av choke-armen (eller noe sånt??), og lapper igjen hullene under her. så må du bytte nål, eller slipe ned den som står i gasseren originalt. ulempen har blir at du ikke har choke, så en manuelt styrt dyse vil nok være en ide hvis det blir problem med kaldstart. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoekern Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 Siter Passat tdi 100tq camaro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 er det alt som skal til? Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoekern Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 er det alt som skal til? ja tette de hullene det sitter skruer med sekskant på. fordelaktig med annen nål/sete og større flotørventil da! Siter Passat tdi 100tq camaro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cerll Skrevet April 26, 2006 Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 selger du den for 800 pluss frakt da.. Siter kjør sideveien... WWW.SINTEBESTEN.COM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 jeg er intrisert i gassern!:) si ifra, jeg kan godt komme og se på den en dag!:) jeg bor i krsund Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg