KaldBlod Skrevet September 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2005 Dekkene foran er bra slitt. De andre er fine en sesong til. 205/40-17 Griper bra. :) Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet September 26, 2005 Rapporter Share Skrevet September 26, 2005 Ok. Vurderer å kjøpe nye felger serru. 7x17" med 205/40/17 dekk. Det jeg er litt i tvil om, er om disse felgene går på bilen min. Den er som sagt senka 60/40mm, så er i tvil egentli. Men går det, er det av intresse. Mvh Tommen Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet September 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2005 Ok. Vurderer å kjøpe nye felger serru. 7x17" med 205/40/17 dekk. Det jeg er litt i tvil om, er om disse felgene går på bilen min. Den er som sagt senka 60/40mm, så er i tvil egentli. Men går det, er det av intresse. Mvh Tommen Går nok fint det. Vet ikke helt hvor mye min er senka, men tror det er omtrent 50 foran. Med plastbreddere kan du sikkert senke 75-80. Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet November 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2005 LOOK WHAT I'VE GOT! BBS! Skal se om jeg gidder å pusse på dem i vinter. :) Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW2 Skrevet November 4, 2005 Rapporter Share Skrevet November 4, 2005 Og bulk i hjulbuen:hello: he he bare måtte babyhmm? Siter Pirelli P-slots til salgs 15" høyglanspolerte. Send pm Vw Golf Mk3 cab http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=88161 Vw Golf Mk2 GTI = solgthttp://www.bilforumet.net/showthread.php?t=81468 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet November 4, 2005 Rapporter Share Skrevet November 4, 2005 Veldig pen bil du har! Liker den fargen der... Skal du ha 88dører? syns det ville ha passet mere inn i stilen på bilen osv, og har du blåe lys i blinklysene? hvordan har du mekka det? Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet November 5, 2005 Rapporter Share Skrevet November 5, 2005 de BBS`ene har jeg og :) vurderer å finne noen som gidder gjøre de BLANKE Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tussi Skrevet November 5, 2005 Rapporter Share Skrevet November 5, 2005 fint bil:) men du burde få nye dører:) da blir den bare drit fin:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet November 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2005 Og bulk i hjulbuen:hello: he he bare måtte babyhmm? Ja. Dritt. :\ Gidder ikke fikse det. Blir vel plastbreddere (grøss og gru) til neste år tenker jeg, om jeg ikke selger driten. Veldig pen bil du har! Liker den fargen der... Skal du ha 88dører? syns det ville ha passet mere inn i stilen på bilen osv, og har du blåe lys i blinklysene? hvordan har du mekka det? Planen er 88-dører, ja. Er bare så jævlig dyrt å få det lakka. Diodene er ikke helt blå. Bare litt blåskjær. Dioder fra http://www.dioder.no - "xenonfarge" med 4 små dioder. Lyser fint rett frem, men null spredning, så man får ikke lys i hele lykta sånn man får med vanlige 5W-pærer. :\ de BBS`ene har jeg og :)vurderer å finne noen som gidder gjøre de BLANKE Det er planen her også. Polere kanten og lakke resten svart eller i sølv. fint bil:) men du burde få nye dører:) da blir den bare drit fin:P Takk! Som nevnt tidligere, så har jeg lyst på det, ja... :) Velkommen til forumet forresten. Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tussi Skrevet November 6, 2005 Rapporter Share Skrevet November 6, 2005 takker;) men va er planen din framover?? noe nytt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet November 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2005 takker;) men va er planen din framover?? noe nytt.. Trenger ny motor og forstilling. Er mye surr der nå. Slitte foringer, drivledd, hjullager, fjærbeinslager og dårlig forgasser. Må få tak i noe nytt å slippe nedi... Så drar jeg til Essen Motorshow i Tyskland om 3 uker.. Satser på å kjøpe med meg litt småtterier hjem.. :) Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet November 6, 2005 Rapporter Share Skrevet November 6, 2005 Trenger ny motor og forstilling. Er mye surr der nå. Slitte foringer, drivledd, hjullager, fjærbeinslager og dårlig forgasser. Må få tak i noe nytt å slippe nedi... Så drar jeg til Essen Motorshow i Tyskland om 3 uker.. Satser på å kjøpe med meg litt småtterier hjem.. :) ja 3l vr6 turbo motor Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet November 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2005 ja 3l vr6 turbo motor Jeg er lett med. Du spanderer? :) Skal høre litt rundt nå i vinter. Kjenner en som driver importfirma. Skal høre med han om han kan ta med seg motor med forstilling fra das Vaterland en gang. Hvis ikke, så kan man jo få tak i en mk3 VR6. Hadde vært noe. :) Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet November 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2005 I dag har jeg endelig fått senka bilen skikkelig (selvfølgelig rett før snøen kommer..) :) Slapp den helt i bånn først, men det ble litt lavt. Skrudde den opp 4 cm, og da ble det sånn ca. slik: Starteren har vært litt tullete i det siste, men den har fungert fint om man har slått med noe tungt på innslaget. I dag hjalp ikke dette (fant ut det da vi stod på Statoil etter en liten prøverunde. Typisk.) Så.. Etter å ha fått dyttet i gang bilen i motbakke, fikk vi (les: rakriste) byttet den. Tusen takk for hjelpa, Rune Andre! :D Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tussi Skrevet November 7, 2005 Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 første bilde var fett skal jeg si;) du er rett dær jeg.. litt dåling sesong for senking Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg