Integrale Skrevet Februar 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2005 hvilken bil skal jeg velge av Peugeot Partner, Citroen Berlingo(ja vet det er samme bilen omtrent) og Renault Kangoo? Prisklasse rundt 40 000,- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Lars Skrevet Februar 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2005 som X peugeot annsatt så vil jeg anbefale Partner'n........renaulten har jeg ikke hørt noen godt om.....men som du sier er ikke mye forskjell fra partner å berlingo.....så det er ikke mye forskjell på utstyr å slikt......1.9 d i partner'n er veldig sterk..drar godt.......heheh..jo..partner'n går høyt opp på tre hjul igjennom svingene hvis du har fart nok.....det er testa:D Siter "81 Volvo 242 - Prosjekt "82 Volvo 760 GLE - Bruksbil "86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne) "84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den) "86 Volvo 240 GLE stv (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Februar 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2005 som X peugeot annsatt så vil jeg anbefale Partner'n........renaulten har jeg ikke hørt noen godt om.....men som du sier er ikke mye forskjell fra partner å berlingo.....så det er ikke mye forskjell.. Nissan primastar!! diesel tilfeldigvis å :D Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Integrale Skrevet Februar 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2005 som X peugeot annsatt så vil jeg anbefale Partner'n........renaulten har jeg ikke hørt noen godt om.....men som du sier er ikke mye forskjell fra partner å berlingo.....så det er ikke mye forskjell på utstyr å slikt......1.9 d i partner'n er veldig sterk..drar godt.......heheh..jo..partner'n går høyt opp på tre hjul igjennom svingene hvis du har fart nok.....det er testa:D har mest lyst på puggen selv.. men 1.9 dieselen ligger vel litt høyere i pris enn rundt 40 000? +- 5000 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Februar 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2005 Faren min har Kangoo, motoren bråker helt sinnsykt før den blir varm, slik er vel alle dieseler. Den er ikke spesielt sprek på motorveikjøring, men jeg er overassket over hvor komfortable disse bilene er. Uansett er det vel i stor grad samme bilen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Skrevet Februar 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2005 Citroen Berlingo fikk to skyvedører sist av de nevnte, kom vel ikke før som 2000-modell. Så hvis du vil ha litt mer fleksibilitet kan en av de andre lønne seg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet Februar 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2005 Citroen Berlingo er jo den bile Jeremy clarkson digga så sinsykt.. men trenker nok en "Rennå" er tryggere drift messig (de eier deler/er litt eid av nissan) Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg